Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onlylienn schreef:Nee,ik voel m niet tijdens het plassen, ik heb wel “autodumping” hij leegt zichzelf tijdens het plassen, persoonlijk vind ik het ideaal, let de disc altijd wel weer achter mijn schaambot terug klemmen, en niet te diep hurken
Artimes schreef:Ik heb afgelopen menstruatie voor het eerst de disc van Lotties geprobeerd, deze is idd meer ovaal.
Ik heb een M en L besteld, de L is goed voor mij dus als iemand nog een nieuwe maat M wilt proberen, stuur maar een pb![]()
Ik vind een disc veel fijner dan de cup, wel even zorgen dat ie ver genoeg zit maar dan merk ik er ook niks van, vind de autodump echt super fijn en handig, wel even wennen maar super als je niet thuis bent!
De Diva disk schijnt ook erg fijn te zijn, maar lastig te verkrijgen, iemand daar ervaring mee?
Marocje schreef:Ik heb dat ding gewoon met bleekwater schoongemaakt. Weer helemaal schoon. Kook hem toch uit altijd..
Amado schreef:Interessant topic! Ik wil de disc van Bamboozy dan toch een kans gaan geven, maar nu heb je 3 versies. 1 ‘simpele’ 1 met een soort touwtje en 1 met vinger haakje. Die met touwtje lijkt me geen fijne optie, maar heeft iemand ervaring met de laatste optie?
pluisje88 schreef:Amado schreef:Interessant topic! Ik wil de disc van Bamboozy dan toch een kans gaan geven, maar nu heb je 3 versies. 1 ‘simpele’ 1 met een soort touwtje en 1 met vinger haakje. Die met touwtje lijkt me geen fijne optie, maar heeft iemand ervaring met de laatste optie?
Ik heb de simpele en dat werkt prima. Die vast pak dingetjes heb ik nog nooit gemist. Ik kon niet overweg met een cup (vouwde niet goed uit) en tampons en maandverband vond ik zeer onpretttig. Menstruatie ondergoed voelt zweterig dus na een paar uur was dat ook niet mijn ding. De DISK daarentegen is fantastisch. Sinds dat ik hem heb (van een lieve bokker gekregen) heb ik geen tampons of maandverband meer aangeraakt en ik heb het geen moment gemist.