candalisa schreef:Mijn vriend zijn wekker gaat om 5 uur voor het eerst dan elke 5 minuten tot hij uiteindelijk om 6 uur opstaatdan ben ik vaak wel wakker. Mocht het zo zijn dat ik een slechte nacht heb gehad dan blijf ik wel liggen. En zet ik de wekker op mijn telefoon die ook trilt op mijn horloge. Voor mij is het vaak ook even fb openen bokt openen en dan op staan.
Dan drink ik koffie zet ik Disney plus even aan en ga ik met de honden wandelen voor het werk.
Moest dat mijn vriend zijn zou hij wel een andere slaapkamer krijgen (of een andere vriendin!)
dan ben ik vaak wel wakker. Mocht het zo zijn dat ik een slechte nacht heb gehad dan blijf ik wel liggen. En zet ik de wekker op mijn telefoon die ook trilt op mijn horloge. Voor mij is het vaak ook even fb openen bokt openen en dan op staan. 

en zo herkenbaar hahaha.
Mijn man is een snoozer en die moet ik regelmatig half uit bed duwen met de melding "als je nu niet op staat ben je te laat." want die kan dan ook nog eens heerlijk pissig zijn als hij met zijn gesnooze te laat komt. 
) en wordt daar echt ellendig van. Als hij een week heeft dat hij met de wekker moet op staan ben ik gewoon een week hondsellendig tot 3 uur in de namiddag door dat gesnooze wat mijn slaap onderbreekt gezien ik lichter slaap dan hem.