Duitsland -Korea 1-1 Vlak voor de pauze scoorde de Duitse speelster popp de goal die voor opluchting zorgde. Leuke pot!
58 ste minuut terecht afgekeurd doelpunt van Duitsland van Popp vanwege buitenspel.
pien_2010
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-23 13:38
76 minuut. Het is echt een geweldige pot. Er wordt gevochten om elke meter. Nog steeds 1-1 Bij deze stand is Duitsland eruit en gaat Colombia door(erg harde groep) met Marokko . De Duitse speelsters zijn te gefrustreerd en dat helpt ze niet.
88 ste minuut nog steeds 1-1 wat een pot. Paniek bij de Duitse equipe. Korea speelsters vechten en gaan maar door. Echt gave pot. 9 minuten extra speeltijd.
90 ste minuut. Derde blessure bij Korea. De Duitse speelsters spelen steeds harder. Naar vind ik, om te zien. Er komt zeker 5 minuten bij denk ik.
Met een zinnerende eind sprint ligt Duitsland eruit ongelooflijk maar waar. Marokko en Colombia zijn door. Topsport op het scherpst van de snede. "Schade Deutschland, ja alles ist vorbei". Ik kan het niet geloven! De twee voudig wereldkampioen gestopt door Korea. Voor Marokko vind ik het super gaaf. Maar dit moet wel even zakken. Zo niet verwacht.