Love2sk8 schreef:Update!
De uitslagen van de bloedtest waren opnieuw gewoon goed, en hierop verklaar de de huisarts me en beetje voor gek volgens mij. Want als je bloedwaardes goed zijn moet je je ook goed voelen blijkbaar. Erg frustrerend. De afgelopen week was heel zwaar, waarbij ik me nergens echt op kon concentreren en erg uitgeput was de hele tijd. Woensdag kon ik voor een 15-minuten durende check even bij de mesoloog terecht, dat was fijn. Ze heeft me extra zouttabletten gegeven en ik heb een supplement besteld om diarree te stoppen, maar denk niet dat ik deze nodig ga hebben. Bij de winkel was namelijk een ander supplement voor de spijsvertering enorm afgeprijsd en die heb ik eerste geprobeerd. Dit is de Innerlife kruidenformule van Innerwave, waar o.a. psyllium in zit. De mestlog verwacht geen parasiet, maar eerder een bacterie of schimmel, maar kan dit niet met zekerheid zeggen. De eerste dag na de kuur van Innerlife voelde mijn buik erg pijnlijk, alsof ik 5 pizza's op had, en heb 's avonds alleen een beetje (lactose vrije) yoghurt kunnen eten. Vanmorgen was dat gevoel weg en sinds ik die kuur neem hoef ik nog maar 1 of 2 keer per dag naar de wc, met ook wat harder ontlasting. De verdere structuur en kleur is nog erg verrassend, maar hopelijk trekt dit ook snel bij. Vannacht 10 uur geslapen en dat helpt al iets. Alle supplementen voelt nog erg als symptoombestrijding, maar ik twijfel nog om een doorverwijzing naar spijsvertering- arts aan te vragen ivm alle eerdere energie en tijd die ik zonder enig effect in ziekenhuisbezoekjes heb gestopt.
Mijn schildklier zou inmiddels weer redelijk in balans moeten zijn, maar door alle spijsverteringsklachten is mijn energie nog niet toegenomen. Ben benieuwd hoe het de komende week gaat...
Vraag die doorverwijzing gewoon aan! Darmproblemen/spijsverteringsproblemen kunnen dit soort vermoeidheidsklachten geven, en dat los je soms niet eenvoudig op.
Huisartsen nemen je vaak niet serieus (bij mij ook) en weten te weinig!