Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik heb het een paar keer gedaan toen ik er wat meer mee bezig was. Super gaaf!Nu helaas geen tijd om dit te gaan oefenen want je moet er toch overdag ook mee bezig gaan als je het een beetje wilt opbouwen als je dat van nature niet hebt.
Cinnepin schreef:Captain schreef:Ik heb het een paar keer gedaan toen ik er wat meer mee bezig was. Super gaaf!Nu helaas geen tijd om dit te gaan oefenen want je moet er toch overdag ook mee bezig gaan als je het een beetje wilt opbouwen als je dat van nature niet hebt.
Hie bedoel je met overdag mee bezig zijn? Ik ben er nooit mee bezig, gaat vanzelf?
Birgit01 schreef:Ik kan ook al sinds mijn kindertijd mijn dromen sturen en bepalen waar ik over ga dromen. Hoorde dat inderdaad ook pas later dat dat niet normaal is. Als ik eng droom, kan ik ook bewust stoppen met dromen en wakker worden als het te eng wordt. ( ik kijk graag en lees graag Engelse misdaadseries)
axel_1997 schreef:Mensen voor wie het niet vanzelf gaat moeten het oefenen.
De eerste stap is er achter komen dat je droomt.
Dat doe je door er overdag een gewoonte van te maken om te controleren of je droomt in de hoop dat je dan ook een keer in je droom controleert. Ieder uur je vingers tellen bijvoorbeeld. Want als je opeens elf vingers hebt weet je dat je droomt.