Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
  Daarvoor wil ik nog een keer langs de huisarts.                                                         Supervixen schreef:Ja hoor, doe ik wel eens in het weekend of vakantie. Zo'n 20 minuten, meestal rond een uur of drie, vier. Ik val dan ook gewoon prima in slaap 's avonds.
Ik slaap genoeg 's nachts, zo'n zeven en een half, acht uur.
Ben 42 trouwens.

ik mis ze enorm. Heerlijk even soms 30 minuten slapen. Ik heb het ook echt nodig eigenlijk na verstoorde of korte nachten want anders ben ik geen leuker mens. De tijd dat ik overal in slaap viel is door mijn alertheid van moeder worden ook voorbij. Ik kan niet meer naast mijn snurkende man slapen, niet meer in de auto door een aandacht vragend kind die dus nooit dutjes in de auto doet haha. Maar daarentegen duik ik vroeg mijn bed in, ritme dus veranderd. Vroeg erin en vroeg eruit. Maar dutjes.. als mijn kind weer groter is dan is dat het eerste wat ik weer ga invoeren 

.                                                         
  Vaak tussen de 30 min en 4 uur en slaap als ik daarna nog wat actiefs doe 's avonds altijd prima. Zet er vaak wel een wekker bij, afhankelijk hoe moe ik ben hoelang ik hem zet. Wel kan ik niet overal slapen, alleen in bed of op de bank.