Ik kon ook nooit pillen inslikken maar nu moet ik elke dag en ik heb eindelijk een manier gevonden die voor mij goed werkt. Ik vul een flesje met een paar slokken water, steek de pil in mijn mond en drink dan uit het flesje tot de pil weg is. Het flesje mag niet te vol zijn anders kan je het niet genoeg naar achter houden. Ik heb echt alles geprobeerd en dit is de enige manier die lukt…
Silly_Woman
Geplaatst: 09-03-23 23:55
Ik kreeg de tip van de apotheker om je hoofd idd recht te houden of met je kin naar beneden te doen. En als je de pil in je mond hebt met de vloeistof, dan het puntje van je tong tegen je tanden aan duwen en daarna slikken. (Dan maakt je tong de juiste golf beweging oid en gaat het makkelijker volgens haar)
Ik neem dingen iig altijd in met drinken met een smaakje. Voor mij helpt sinaasappelsap. geen idee of dat handig is, slik op het moment alleen paracetamol indien nodig
Ik ben ook geen held met pillen slikken. Mijn truc is dat het niet lukt met water, maar wel met iets waar prik in zit.
_Lois_
Geplaatst: 10-03-23 00:54
Ik heb naar aanleiding van dit topic nu eens met m’n anticonceptiepil geprobeerd 1 slok water in mond en dan kin omlaag en slikken. Wat een verschil, in 1x weg met heel weinig water Het is echt nog nooit zo gemakkelijk gegaan, wat een gouden tip is dat! Durf dit zelfs wel aan met m’n vitaminepillen die ik normaal kauw, misschien eerst wel in stukjes maar met smoothie en op deze wijze moet het toch al een stuk gemakkelijker gaan. Waar bokt wel niet goed voor is
Evelienepien
Geplaatst: 10-03-23 13:10
Ik bijt al 20 jr gewoon m’n dagelijkse zooi pillen door. Alles in 1 x in m’n mond, water erbij, kapot bijten en doorslikken. Is wel karweitje van aantal min voordat ik laatste kan maar beter als in ene; das onbegonnen zaak
Ga de strijd met mezelf niet meer aan qua pil helemaal doorslikken
Siggislief
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-23 11:36
Oh gatver, heb net de Roter Smelt Paracetamol genomen, ik krijg het niet weg..durf er niet op te zuigen. Denk dat k de volgende ronde maar eens in een glas water laat oplossen...
Charlotte446
Geplaatst: 11-03-23 11:41
Je bent niet alleen. Ik kan het wel, maar bijna altijd met kokhalzen tot ik een gouden tip kreeg.
Je kin richting je borst houden. Ineens kan ik redelijk normaal pillen doorslikken.