Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), maar toen dat weer weg was begon ik pas wat uit te dijen rond de 18 weken ofzo, maar lijkt nu (naast de scheetjes) wel al dikker te worden.
familie krijgt het nu zaterdag al te weten maar vrienden en collega's wilde ik toch uitstellen tot na de nipt... Hopelijk gaat dat lukken
Overdag draag ik een haarelastiekje om de knoop iets verder "dicht te doen". Dat scheelt weer 5 cm. Lange trui er over en niemand die iets ziet
Mijn man wilt het zijn moeder pas vertellen na 12w, zo eind maart. En om dan af te spreken met mijn familie (woont op 3uur rijden), is nogal een geregel om iedereen samen te krijgen. Het geeft wel tijd om te brainstormen hoe we het gaan vertellen

gelukkig genoeg kennis en kunde achter ons dus
en wegens het verlies dus ook een striktere opvolging dan anders.
ik ga het zaterdag al vertellen met een rompertje waarop staat: "handpicked for earth by my brother in heaven".
zowel de mijne maar zeker ook zijn familie

Mag ik mij hier ook melden?
. Wel heel fijn om even te zien dat alles goed was. Voor mijn eerste kindje heb ik een miskraam gehad, daarna is het onbezorgde er toch wel een beetje af.
) maar wel heel erg welkom en ondertussen geloof ik wel dat het goed gaat komen.
ach en anders, het is voor een goed doel!
en natuurlijk welkom! Je mag altijd een bericht sturen als je daar nood aan hebt.