daffodil schreef:Ik lees ook mee....de 50 aangetikt en ik wil er zelf nog niet aan geloven maar weet gewoon niet zo goed wat het dan is. Het is ook allemaal teveel op dit moment maar.....ik slik dus gewoon nog de pil dus op de vraag word je nog ongesteld, kan ik niets antwoorden. Sterker nog ik slik ook al tig jaar door dus ik heb nul idee.
Ik heb in november een daagje op de cardiologie doorgebracht ivm onregelmatigheden maar uiteindelijk kwam daar niets uit. Daarna op vakantie maar ik had onwijs gehoopt dat ik daarna in rustiger vaarwater zou komen en dat gebeurde niet. Ik ging gewoon weer met mach 10 het volgende ellende verhaal in. Dat is nu gelukkig achter de rug maar ik heb het stempel "burnout" gekregen. Ik ben op, moe, klaar met alles en vervolgens meldt de huisarts doodleuk dat er een foutje gemaakt is met de bloeduitslagen na die dag op de cardiologie.
Daar bleek een te laag HB en een te laag nog iets (ook met bloedarmoede) uit te zijn gekomen maar niemand die mij dat verteld had. Op advies dus opnieuw bloed laten prikken maar daar kwam weer niets uit. Tenminste volgens de assistente zei mijn zus want ik was even te druk met het regelen van een crematie om hierachteraan te gaan.
Dus ik ben weer op nul, maar nog steeds verrot. Geen opvliegers, wel extreem slecht slapen wat echt niets voor mij is, kortademig, kort lontje en alles meer dan zat. Dat is niet heel gek na het afgelopen jaar maar ik wil eigenlijk wel zeker weten dat er geen lichamelijke oorzaak achter zit die gewoon op te lossen is.
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal.....
Deze klachten horen ook bij Hashimoto. Dat is aantoonbaar in een bloedtest. Veel huisartsen zijn daar nog niet bekend mee.