Hopelijk kunnen ze het goed behandelen en kun je snel herstellen. Succes met het behandelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Devil_ina schreef:Ik was er al een beetje bang voor dat er een nekhernia uit zou komen.
Opereren doen ze zeker niet snel, aangezien een groot percentage van de hernia's vanzelf over gaat.
Neuroloog wilde toendertijd een blokkade plaatsen ivm de pijn maar daar stond de neurochirurg niet achter.
Uiteindelijk een operatie geworden, werkelijk waar de opluchting van zonder pijn wakker worden en weer kunnen slapen. Het herstel is peanuts vergeleken met de pijn die ik 3 jaar gehad heb.
Sterkte Goof
har166 schreef:Devil_ina schreef:Ik was er al een beetje bang voor dat er een nekhernia uit zou komen.
Opereren doen ze zeker niet snel, aangezien een groot percentage van de hernia's vanzelf over gaat.
Neuroloog wilde toendertijd een blokkade plaatsen ivm de pijn maar daar stond de neurochirurg niet achter.
Uiteindelijk een operatie geworden, werkelijk waar de opluchting van zonder pijn wakker worden en weer kunnen slapen. Het herstel is peanuts vergeleken met de pijn die ik 3 jaar gehad heb.
Sterkte Goof
Hebben ze jou 3 jaar na de uitslag dat je een hernia had nog geopereerd? Ik begreep dat de klachten die je hebt door een hernia na 6 maanden niet verbeteren door een operatie. Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe jij dat ervaart.
har166 schreef:Hebben ze jou 3 jaar na de uitslag dat je een hernia had nog geopereerd? Ik begreep dat de klachten die je hebt door een hernia na 6 maanden niet verbeteren door een operatie. Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe jij dat ervaart.
Goof schreef:Ik heb vandaag de uitslag van de mri gekregen en blijk een nekhernia te hebben, dus daar ben ik mooi klaar mee.
Volgende week heb ik een afspraak bij de huisarts om e.e.a. verder te bespreken.