Gehoorapparaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 11:40

Bij mijn oplaad doosje (Phonak) zit de mogelijkheid om er een droogtablet in te doen. Ook zit er een powerbank in die 3 tot 4 nachten opladen, minstens, meegaat. Handig op de korte zakenreizen die ik maak.
Ik ben één apparaat een keer kwijtgeraakt toen ik van het paard gevallen ben (omdat ik zonodig gek wilde doen....). Aangezien het andere apparaat (wat dus nog wel in/achter mijn oor zat) een signaal geeft wanneer het andere apparaat in de buurt komt, heb ik 'm terug kunnen vinden. Ondertussen heb ik aan mijn rechteroor een ander, korter kabeltje naar de speaker in het oor gekregen, zodat het beter blijft zitten, maar.... er zijn yoga houdingen waarbij beide achter mijn oor vandaan glijden....

Ik gebruik de app voornamelijk om over te schakelen naar bijvoorbeeld een "restaurant/bar" setting waar de spraak en richting focus geoptimaliseerd zijn. En ik heb ook andere settings aangemaakt.

Wat ik jammer vind t.o.v. mijn eerdere apparaten (die ik eigenlijk maar heel selectief droeg) waar de microfoon ook in je oor zit, dat je nu vaker las hebt van windgeruis of zelfs een beetje rondzingen als ik een hoed draag (altijd als ik buiten paardrijd...)

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-23 22:22

Om nog even een update te geven. Ik kon er echt niet aan wennen en ik irriteerde me er meer aan dan dat het fijn was dus besloten om ze niet te nemen na de proefperiode. Ze zei dat ik nu het beste naar een audioloog kan gaan dus binnenkort een afspraak maken..