Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Napie schreef:Ik ben al zoveel geruster en voel me al zoveel normaler als ik jullie reacties lees. Wat fijn dat iedereen zo open reageert. Niet iets om voor te schamen eigenlijk.
Ik denk inderdaad dat mijn beroep best een rol speelt. Ik werk tussen de vrouwen. We delen veel lief en leed. Immers op dagen dat anderen liggen te slapen of feest vieren, zitten wij bij elkaar. Ik deel heel veel met mijn collega’s en had aan hun ook enorm veel steun tijdens mijn ziekteproces. Dat ontroerde mij enorm. Dat ik het gevoel had wat waard te zijn. Maar juist in die periode heb ik ook vertrouwen in sommige mensen verloren. Meerdere malen geprobeerd met sommige af te spreken en er was altijd wat. Nu valt het ook niet mee als de andere partij kinderen heeft en überhaupt het wel eens lijkt dat je geen rustig gesprek kan hebben.
Ik weet ook zeker dat het probleem voornamelijk bij mezelf ligt. De energie die er in gestoken moet worden heb ik niet altijd. Ik geef snel op omdat ik bang ben om teleurgesteld te worden. Een ex die altijd mijn vriendinnen wel erg leuk vond en ook twee maal met vriendinnen van mij intiem begon te chatten, werkt ook zeker niet mee aan je zelfvertrouwen.
Napie schreef:Ik heb ook wel wat moeite om in Brabant te aarden. Niks tegen brabanders maar soms lijken we elkaar niet te begrijpen. Ze vinden mij soms heel direct. Wat dat betreft aard ik het beste in het Noorden maar daar woon ik eenmaal niet en zal ik mij moeten aanpassen.
N4N4 schreef:Stille meelezer hier![]()
Onder het mom van “ vrienden kan je nooit genoeg hebben”, zou het een optie zijn om te kijken wie er in de buurt woont ?
Zijn allemaal “penny’s”, dus gespreksvoer is er sowieso
Napie schreef:Ik heb ook wel wat moeite om in Brabant te aarden. Niks tegen brabanders maar soms lijken we elkaar niet te begrijpen. Ze vinden mij soms heel direct. Wat dat betreft aard ik het beste in het Noorden maar daar woon ik eenmaal niet en zal ik mij moeten aanpassen.
Citaat:Sinds scheiding is het helemaal lastig, want zowat iedereen met wie ik omging verbrak het contact omdat ex in die groep bleef.
lovelyfiefy schreef:Toch zijn er ook veel topics om leuke dingen met elkaar te doen in bepaalde gebieden.
Zo ben ik ooit met een grote groep uiteten geweest.
En er zijn ook wel topics voor spelletjes avonden of iets dergelijks.
+ heb je dat soort topics rond de kerst ook.
Om mensen uit te nodigen die eventueel alleen zijn met kerst
Horsepride schreef:lovelyfiefy schreef:Toch zijn er ook veel topics om leuke dingen met elkaar te doen in bepaalde gebieden.
Zo ben ik ooit met een grote groep uiteten geweest.
En er zijn ook wel topics voor spelletjes avonden of iets dergelijks.
+ heb je dat soort topics rond de kerst ook.
Om mensen uit te nodigen die eventueel alleen zijn met kerst
Of inplaats van afwachtend te zijn zelf zo iets organiseren voor samen met je stalgenote of met andere gelijk gestemde. Meeste mensen vinden dat erg leuk