Corona vaccinaties/Oversterfte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 23:57

_Mir schreef:
Pumpkinbroes schreef:
Ugh let it go

Als je je niet wilt vaccineren moet je dat niet doen, niemand die daar wakker van gaat liggen.

Helaas de elite wel.
Iedereen moet luisteren.

Heb je ook nog iets te melden over de reden van de oversterfte?
Heb je een lijst bijgehouden wie er dood is en of ze elitair waren? Want die gaan niet dood natuurlijk in jouw beleving.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 00:01

OleJon schreef:
Zelfs uitvaartondernemers hebben hun twijfels
De hoeveelheid oversterfte word niet onderzocht. En lijkt ook geen prioriteit te hebben.

Welke uitvaartondernemers dan? Ik ben er geen een tegen gekomen die hun twijfels hebben.
De 2de klopt ook niet.. ten eerste was er volgens jou helemaal geen oversterfte want dat had iemand jou ook al verteld en toen werd er al vermeldt dat er wel oversterfte was en dat daar zeker onderzoek naar wordt gedaan.
En wie zegt dat het geen prioriteit heeft en vergeleken met wat?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 00:03

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 00:17

Oh dus nu bestaat oversterfte ineens wel? Snap je nu waarom wij een vreemd beeld vormen van de zogenaamde anders denkers. Alles draaien jullie steeds om zo wordt het nog ongeloofwaardiger en heel lastig te volgen. Ik snap er ondertussen al geen hol meer van.

Ook snap ik de drukte eromheen niet zo. Als je zelf niet gevaccineerd bent, waarom maak je je dan zo druk wat wil je bewijzen?

En tevens als het helemaal fout zou gaan volgens mij binnen 2 jaar toch riepen jullie? Ik ben dan de eerste die gaat dus ik hou je op de hoogte :=

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 00:40

OleJon schreef:
chevax schreef:
TS, wat is nu je bedoeling met dit topic. Je hebt duidelijk een mening, maar verschuilt je hier achter “wat een man zei”. Het zoveelste topic waarin de zotste complotten voorbij komen?
Weet je wat pas écht irritant is? Mensen die zich eigenlijk geen reet interesseren voor gezondheid, maar zich als een halve arts beschouwen, “want Google…”.

Dus iemand die met zijn werk verdachte omstandigheden waarneemt word ook al gezien als een complot.

Ik heb op mijn werk al tientallen mensen dood zien gaan aan corona en bij ons nog niemand t.g.v. de vaccinatie (en ik heb heel erg veel gevaccineerde mensen gezien inmiddels).
Ik prik op mijn werk ook regelmatig in de bloedvaten van deze patiënten en we nemen ook veel bloed af, ook bij hele zieke patiënten, en witte slierten ben ik nog nooit tegengekomen (maar goed, dan zijn ze (nog) niet dood).

En nee, de overheid betaalt me niet om te zeggen dat mensen corona hebben of om dit in te vullen op overlijdenspapieren (dan had ik inmiddels kunnen rentenieren :+ ).
Ik ben erg benieuwd naar de komende onderzoeken over oversterfte, ik vrees namelijk dat een belangrijk deel hiervan te verklaren is door uitgestelde zorg en dat moeten we bij keuzes in evt toekomstige pandemieen dan vooral niet vergeten mee te nemen in de overwegingen.

chevax

Re: Corona vaccinaties/Oversterfte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 01:00

Ik vind de term “de elite” zo dom. Iemand heeft die een van stal gehaald en immuun wordt’ie te pas en te onpas gebruikt. Wie bedoelen jullie nu eigenlijk met “de elite”? En wat doet “de elite” precies verkeerd?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 01:27

gomir schreef:
OleJon schreef:

Dus iemand die met zijn werk verdachte omstandigheden waarneemt word ook al gezien als een complot.

Ik heb op mijn werk al tientallen mensen dood zien gaan aan corona en bij ons nog niemand t.g.v. de vaccinatie (en ik heb heel erg veel gevaccineerde mensen gezien inmiddels).
Ik prik op mijn werk ook regelmatig in de bloedvaten van deze patiënten en we nemen ook veel bloed af, ook bij hele zieke patiënten, en witte slierten ben ik nog nooit tegengekomen (maar goed, dan zijn ze (nog) niet dood).

En nee, de overheid betaalt me niet om te zeggen dat mensen corona hebben of om dit in te vullen op overlijdenspapieren (dan had ik inmiddels kunnen rentenieren :+ ).
Ik ben erg benieuwd naar de komende onderzoeken over oversterfte, ik vrees namelijk dat een belangrijk deel hiervan te verklaren is door uitgestelde zorg en dat moeten we bij keuzes in evt toekomstige pandemieen dan vooral niet vergeten mee te nemen in de overwegingen.

Mijn broertje had dood kunnen gaan door de uitgestelde zorg.
Tot 4 x is zijn grote openhart operatie uitgesteld.
Deze zou in oktober plaats vinden vorig jaar en is uiteindelijk pas in februari geholpen. En met hem ging de halve afdeling patiënten de volgende ochtend weer naar huis omdat ook hun operaties niet door gingen.

Ik vind het niet gek als er mensen daardoor zijn overleden. Ook mensen die uiteindelijk wel geholpen zijn. Z’n hart heeft het zwaar te verduren door die uitgestelde operaties.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 07:16

De elite .. dat zijn toch de Rotschilds .. en zo’n clubje waar ook de presidenten en biljonairs stiekem in zitten?

Ah thanks BigOne.. :) bij iedere steek denk ik “Oeh…zou het?”

En het gaat denk ik over de docu “died suddenly”.. (iemand had weer geld nodig denk)
https://twitter.com/postvanfenna/status ... GFumeviOJg

Ja, de basketballer zit er idd ook in :j

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 07:25

Pfff waar maak je je druk om. De pandemie ligt achter ons, mensen hebben zich laten vaccineren, jij niet. Ga door met je leven en focus je op iets positiefs.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 09:31

De elite zijn alle mensen die met Klaus Swab in verband staan. En die link van Fenna, gelezen, heb zelfs die zgn docu bekeken( al hoofdschuddend) mensen die dood neervielen terwijl er helemaal geen vaccins waren, oh en hij is herrezen want hij was toch niet dood :D

Dat staat helemaal los van het feit dat de meeste mensen wel een verklaring voor de oversterfte willen hebben , de ene groep vanuit het feit dat ze hun waanideeën over vaccineren bevestigd willen zien want spuit is vergif van de elite en cojona is maar een griepje, de anderen omdat het duidelijk kan worden of het aan uitgestelde zorg, heftige naweeën van een Corona infectie kan liggen.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 09:55

gomir schreef:

Ik werk in de wijkverpleging met kwetsbare en ouderen en onze organisatie heeft ook hee veel verpleeghuizen. Veel mensen gevaccineerd en rara, echt niet meer doden dan anders. Wél door corona. Daar zijn er toen meerdere op een afdeling heen gegaan.

Ik denk dat die oversterfte een combinatie is van meerdere dingen.
Uit die oversterfte lijsten blijkt dat het vooral ouderen zijn die dood gingen. Logisch, we hebben nu echt een vergrijzing of beginnen die te krijgen. Logisch dat die dood gaan. Daarnaast veel mensen die overlijden ivm zorg die ze niet of te laat hebben gekregen door uitgestelde zorg. Veel mensen die ook klachten hadden en niet naar de dokter durfde omdat " die het al druk had + gedoe met mondkapjes, afspraak maken enz".

Daarnaast hebben mensen zic lang meer beschermd als anders. Nauwelijks bezoek, mondkapjes, desinfectie, meer thuis blijven enz. Vooral de ouderen. Je immuunsysteem heeft gewoon af en toe virussen nodig om actief te blijven. Dat hebben ze in deze periode niet of nauwelijks gehad. Kijk maar naar de griepcijfers van afgelopen jaren. Nauwelijks griep. Rond de boosters ging alles wat meer los. Meer op bezoek enz want hé, we hebben toch een vaccinatie gehad dus het is veiliger.
Virussen gaan weer meer rond dus mensen kunnen daar ook een flinke klap van hebben gekregen die ze niet meer te boven kwamen.
Of bijvoorbeeld al verzwakt door corona en een virus er overheen.

De Mycocartis waar ze zo mee lopen te zwaajen: kan je al krijgen van een flinke verkoudheid of griep. Is al jaren zo alleen niet zo bekend onder de bevolking.

Van corona is bekend dat je door een infectie een verhoogde kans op hartproblemen hebt. Ook bij mensen die Nauwelijks tot geen last hadden van hun besmetting. Sommige mensen hebben meerdere keren een besmetting opgelopen en ook velen zonder dat ze het door hadden. Omdat ze weinig klachten hadden of zich niet lieten testen. Die hebben een verhoogde kans.
Dus een hele grote kans dat "al die mensen die plots dood neervallen door hartklachten of bloedpropjes" al eerder 1 of meerdere corona infecties door gemaakt hebben.
Ik had een paar weken terug ook milde corona. Had ook ritmestoornissen. En logisch dat het dan vaker bij sporters gebeurd. Die vragen gigantisch veel van hun lichaam dus hun hart moet ook harder aan het werk.

Nu wordt door sommige alles alleen op de prikken gegooid maar veel van die mensen die " plots" dood neervallen of infarct kregen, waren niet eens gevaccineerd...

En sowieso krijgen er al JAREN mensen "plotseling" hart en herseninfarcten, hartstilstand enz.
Al ver voor de vaccinaties en corona. Dit werd alleen nooit zo breed uitgemeten jn het nieuws of op social media. Dan las je ergens in een plaatselijk krantje dat voetballer Piet op de club in elkaar was gezakt. Tegenwoordig wordt alles op social media geknalt. Algoritme speelt hier ook een zeer grote rol in. Paar x op een bepaald bericht klikken, bijvoorbeeld over plotselinge doden en algoritme zorgt ervoor dat je vaker dit soort berichten krijgt.
Zoveel dat je het als waarheid gaat zien. Is ook vaak te zien aan fb sites van anders/complotdenkers. Staat vol met nieuws van bewezen nepsites. Maar hé, internet staat er vol mee dus dan zal het wel de waarheid zijn toch?
ik klik niet overal op dus krijg ook al die berichten niet.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:02

Kom je zelf nog wel wijs uit je berichten, OleJon?
Corona is nep, o toch niet.. Chips inspuiten, o toch niet.. Binnen een maand dood neervallen van de vaccinatie, o toch niet.. QR code blijft, o toch niet.. Geen oversterfte, o toch wel..
Hoe vaak moet je er nog naast zitten voordat het kwartje valt?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:03

Mensen, stop nou eens met proberen een serieuze discussie aan te gaan. Dat is volstrekt zinloos. Gewoon foeiknop hanteren en door. Topic bloedt dan vanzelf dood.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:04

oomens schreef:
Mensen, stop nou eens met proberen een serieuze discussie aan te gaan. Dat is volstrekt zinloos. Gewoon foeiknop hanteren en door. Topic bloedt dan vanzelf dood.

Die optie is al vaker aangegeven..maar zo werkt t niet.. :Y)

witenbruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:11

TS :(:) laat het toch een keer gaan.
Iedereen moet toch zelf weten wat hij doet wel prik,geen prik....
Neem alles met een grote korrel zout.....

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:14

Cer schreef:
oomens schreef:

Die optie is al vaker aangegeven..maar zo werkt t niet.. :Y)

Tja, hopen dat erop gemodereerd wordt, dat is de afgelopen jaren zinloos gebleken.
Desinformatie en complottheorieën krijgen nog altijd expliciet een podium hier.

Optreden door mods gebeurt niet, optreden door gebruikers mag niet.
Je zou bijna denken dat het beleid is vanuit een of andere geheime agenda. Complotception zeg maar, dat het boktteam in een complot zit om van het forum stiekem een vrijplaats voor complottheorieën te maken.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:16

Ik heb alleen de OP gelezen. Wat betreft oversterfte was hier (BE) vorige week dacht ik één en ander in het nieuws.
Citaat:
Sciensano stelde de voorbije zomer een aanzienlijke oversterfte vast, met grote verschillen volgens geslacht en leeftijd. De oversterfte trof voornamelijk vrouwen, en vooral vrouwen vanaf 85 jaar. Over de hele zomer en alle doodsoorzaken samen beschouwd, waren er 2291 bijkomende overlijdens, hetzij 5,7% meer dan voorspeld door de Belgian Mortality Monitoring. Dit is de hoogste oversterfte van de voorbije 20 zomers. Naast de hitte bleef ook COVID-19 slachtoffers eisen met 1098 sterfgevallen tijdens de zomer. De COVID-19-overlijdens alleen verklaren echter niet de oversterfte tijdens de zomer van 2022.

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 10:18

Brainless schreef:
OleJon schreef:
Zelfs uitvaartondernemers hebben hun twijfels
De hoeveelheid oversterfte word niet onderzocht. En lijkt ook geen prioriteit te hebben.

Welke uitvaartondernemers dan? Ik ben er geen een tegen gekomen die hun twijfels hebben.
De 2de klopt ook niet.. ten eerste was er volgens jou helemaal geen oversterfte want dat had iemand jou ook al verteld en toen werd er al vermeldt dat er wel oversterfte was en dat daar zeker onderzoek naar wordt gedaan.
En wie zegt dat het geen prioriteit heeft en vergeleken met wat?

Staat duidelijk in dit artikel dat er meerdere uitvaart organisaties kampen met overstefte.
En ze ook niet weten wat de oorzaak is
De motie van Omzicht werd eerder verworpen.
Lijkt mij een anderhalf jaar na start vaccineren, oversterfte een prioriteit hebben om dit te onderzoeken

https://www.ad.nl/binnenland/enorme-dru ... ~a3ab0233/

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:23

Kortom, OleJon is ervan overtuigd dat de oversterfte allemaal komt door vaccinatie en dat de overheid dat onder het tapijt veegt. Nou, hoera.

Wat zal jou dat schelen? Jij bent toch niet gevaccineerd?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:24

* Negeert volledig uitgestelde zorg *

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:25

oomens schreef:
Tja, hopen dat erop gemodereerd wordt, dat is de afgelopen jaren zinloos gebleken.
Desinformatie en complottheorieën krijgen nog altijd expliciet een podium hier.

Er is iets met vrijheid van meningsuiting..
daar mag je van alles van vinden, maar dat hebben we hier in principe nog steeds, ik zie niet in waarom de Mods daar iets mee zouden moeten doen... ?
er is wet en regelgeving voor wat wel en niet mag, ik heb dat wel eens ergens gelezen..

Citaat:

Je kunt als gebruiker prima optreden door onwaarheden te weerleggen... en verder door het te negeren...

Citaat:
Je zou bijna denken dat het beleid is vanuit een of andere geheime agenda. Complotception zeg maar, dat het boktteam in een complot zit om van het forum stiekem een vrijplaats voor complottheorieën te maken.

_O- ... oh sorry... _O-
ja je weet t niet he... t zou zomaar kunnen
:')

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 10:30

[/quote][/quote]

Wat is er desinformatie aan, deze man werkt met overleden mensen, als hij iets ziet wat hem opvalt wat een anderhalf terug niet zo was.
Wie ben jij dan om te zeggen dat het niet zo is?

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 10:39

Cer schreef:
De elite .. dat zijn toch de Rotschilds .. en zo’n clubje waar ook de presidenten en biljonairs stiekem in zitten?

Ah thanks BigOne.. :) bij iedere steek denk ik “Oeh…zou het?”

En het gaat denk ik over de docu “died suddenly”.. (iemand had weer geld nodig denk)
https://twitter.com/postvanfenna/status ... GFumeviOJg

Ja, de basketballer zit er idd ook in :j

De G20 is alleen voor wereld leiders, wat deed Schwab daar dan?
Als hij alleen van een praat clubje is?

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:42

OleJon, wat wil je nou eigenlijk?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 10:42

Ik werk met stervende mensen en mijn cliënten gaan gewoon nog steeds aan kanker dood.

Geloof je mij nu ook?