germie schreef:Shenavallie schreef:@ TS, Heb je al een Human Nature van ANWB geprobeerd? Die hebben (voor mij) smalle damesschoenen, lichtgewicht en betaalbaar. Ik heb vorig jaar model Glenn (laag model, softshell) geprobeerd, maar was voor mij te smal. Wellicht dat het wat voor jou is.
JA, en die zijn de container ingegaan, ik kon er niet op lopen. Eerst denk je ja, fijn. Maar zodra je over de 5km ging kreeg ik blaren onder de voet en dat verdween niet ook niet met andere inlegzolen. Dus heb ze maar weggegooid.
Ze waren voor mij te smal en inderdaad, drukpunten onder de voet. Maar jij had dus dezelfde ervaring.
Nog een aanvulling voor de Skechers: naast snelle slijtage had ik ook dat de ondersteuning al vrij snel weg was. De schuimlaag van de binnenzool verloor al snel vering, waardoor het leek of je gewoon op de harde straat liep.
.. 

Ondanks dat de meesten zeggen dat ze dezelfde maat hebben als andere schoenen durf ik nog niet direct online te bestellen.
Want de zool en de buitenkant zijn nog prima. Nog nooit last gehad dat de demping afneemt. Is dat niet gewoon omdat je went aan het gevoel van het memory foam?
Helaas loop ik met twee, hooguit drie maanden echt op de grond. Op mijn werk is reliëf in het asfalt gemaakt, als thematisering. Ik voel dan elk richeltje en elke vorm, steentje, punt, noem het. Vandaar dat ik dan liever een paar nieuwe binnenzolen koop dan in zo'n korte tijd compleet nieuwe schoenen. Hoewel de buitenzool zelf ook best slijtgevoelig is. Dan schaf ik liever m'n oude vertrouwde Adidas en Dr Martens aan. Die gaan jaren mee en zijn in vergelijking dan veel goedkoper/duurzamer. Maar die Skechers lopen (in het begin) zo lekker...