Relaxed schreef:Met wonden zwemmen en in de zon is natuurlijk ook gewoon vragen om een mindere genezing, dat het nu nog steeds jeukt en steekt verbaast me dan ook niks, je huid heeft heel wat te verwerken en is daar nog mee bezig. Ik vraag me af of een littekencreme gaat helpen, wellicht iets omdat vocht inbrengen altijd scheelt.
Verder verbaas ik me ieder topic weer over je houding, het moet zo en niet anders.. Kan me je topic van destijds ook nog herinneren, vol verbazing gelezen hoe je niks wou behalve geld en klagen.
Waar heb je het over? Er is geadviseerd om juist in zee te zwemmen. En in de zon ben ik nooit met wonden geweest. Ook zijn de wonden netjes afgeplakt geweest hoor, je hebt van dat waterdichte folie, dan kun je gewoon zwemmen of duiken. Dus er is meer dan exact gedaan wat gezegd is. De Rode Zee is goed, is door 3 artsen gezegd, daar heb ik voor het eerst de boel nat gehad. Over zon is niets gezegd, maar ik lig NOOIT in de zon, dus er is NOOIT direct zonlicht op de huid gekomen, NOOIT. Er is juist totaal GEEN sprake van mindere genezing, na 3 weken zat het gewoon dicht nadat het gereinigd was (dat het eerst niet wilde genezen lag ABSOLUUT NIET aan mij, maar aan pech onderhuids). En dat is ABSURD SNEL. Maar ja, je hebt dus littekens. Ik heb altijd, en steeds EXACT gedaan wat geadviseerd is. ALTIJD. Alleen als iets voorgesteld wordt wat niet uitvoerbaar is heb ik er wat van gezegd. Dat had iedereen gedaan. En later bleek ook gewoon dat het inderdaad niet gedaan kon worden. Er zijn helaas dus meerdere fouten gemaakt, dat is dus extra pech die ik gehad heb.
En geld heb ik helemaal nog niet gehad van de tegenpartij (er is nu wel een klein bedrag toegezegd voor het eigen risico), maar de aansprakelijkheid is wel erkend en daarmee kan het nu wel gaan lopen. Mijn hele zomer is volledig verpest, ik ben nog druk met inhalen bezig. Daar wordt dus aan voorbij gelopen en dat mag je dus niet melden? Nou, ik heb werkelijk een hel van een zomer gehad hoor, met ook pijn. Zeer waarschijnlijk is dus de kans op een EK en WK hierdoor ook weg, want ik heb niet zo veel kunnen fotograferen als ik wilde. Maar de wonden zijn dicht, dat kan ik nu eindelijk afsluiten, maar wil dus gewoon graag van de littekens af, of althans dat ze minder erg opvallen, dat ik niet nagestaard word. Ik heb vanmorgen de creme weer gesmeerd en zal het weer doen voordat ik op bed ga. Helemaal zullen ze niet verdwijnen vrees ik, maar wat minder donker zou fijn zijn. Ik had ook niet verwacht dat ik om littekens zou geven, maar ik ben nu 1 keer weer in een zwembad geweest en de vragen en nastaren waren dus niet fijn.
Het positieve is wel dat ik toch bijna aan de minimale 200 duiken dit jaar zit, ik moet er nog 15 maken. Dan is de achterstand op het belangrijkste front bijna ingehaald.
En we gaan dus eerst 2 tubes creme proberen. 2 keer per dag smeren. De enige vraag die ik had is wat de ervaringen zijn. De rest is allemaal offtopic.
Dus laten we het puur over de ervaringen met cremes of olie hebben.Na 2 dagen merk ik nog geen verschil. Haha.