Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveGlove schreef:Ik heb het genoemd. Ik heb apneu nu (nog) niet laten vallen, maar wel gezegd dat her misschien geen slecht idee is om naar de dokter te gaan. Hij kwam er zelf meteen mee dat hij gewoon moet afvallen (hij kraakte zichzelf ook meteen af. Sneu om te zien). Hij maakt zich nu alleen zorgen dat zo'n slaaponderzoek geld gaat kosten.
Dus even bij deze de vraag of dat inderdaad het geval is. Wordt her verzekerd of niet? Hij heeft gewoon een basisverzekering. Meer niet. Ik denk dat, als we verder gaan praten hierover, ik apneu wel even laat vallen.
Ik merk wel evengoed dat het onderwerp hem gevoelig ligt. Ik denk dat de gevoeligheid samenhangt met zijn zelfbeeld. Dus ik ben een beetje voorzichtig met de benadering.
capopjekop schreef:Ik heb zelf 2 soorten slaaponderzoek gehad en beide zijn gewoon betaalt door de basisverzekering. Enkel eigen risico en dat kun je vaak in een aantal termijnen doen. Voor de zekerheid kun je even je polis nakijken.
Maar op je gezondheid moet je niet besparen. Slaapapneu kan juist voor meer gezondheidsklachten zorgen als je er niks aan laat doen.
Kinke schreef:ik mis nog iets in dit verhaal...jouw misofonie. Daar is volgens mij ook iets aan te doen
Vanillia schreef:Mijn man heeft een snorex snurkbeugel, werkt als een treinHij snurkte enorm hard en in iedere denkbare houding. Met beugel wordt hij uitgerust wakker en ik kan weer slapen als hij naast me ligt. Was een behoorlijke investering maar wat mij betreft elkeeuro waard.
Yenni schreef:Kan hij dan niet apart liggen? Krappalen voor de katten in de woonkamer zetten zodat die kamer vrij komt?