Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Agenda is bij mij de rest van de maand alleen erg vol, zal dus aan de datum liggen.
dus rustig het rondje afgemaakt met een combi van hardlopen en wandelen. Meer tijd voor foto's dus 

is een soort gedoogbeleid want SBB wil eigenlijk alleen dat je de hond op het veld voor het bos los laat. Maar iedereen die hier woont pakt het hoekje bos er ook bij. Dus nu mag het sinds een paar jaar wel, daar de hond los. Maar daarvoor deed iedereen het ook al. Andere losloopgebied in de buurt komen ook mtb paden door, dat is met een jonge jachthond in het weekend niet handig. Al luistert ze voor een jonge hond echt goed.

SusanH schreef:Noordje wat is het mooi waar jij woont.
Een das staat ook heel hoog op mijn bucket list. Ik zie vooral reeën. Blijft altijd bijzonder om wild te zien.
een das heb ik ook nog niet gezien. Reeën, wilde zwijnen, herten, eekhoorntjes, moeflons wel.

Struin is volgens mij vanaf nu (eind herfstvakantie) korter / minder vaak open, dus check dat even voordat je voor een dichte deur zou staan.

). De route ging door bossen en over Vliegbasis Soesterberg (daar liepen we een paar weken geleden ook vanuit Austerlitz, maar nu net een ander stukje)
petje af hoor!