Dochter heftige reactie op muggenbeten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chevax

Re: Dochter heftige reactie op muggenbeten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 10:05

Ik heb niet alles gelezen. Maar dat nu niet helpt wat voordien wel hielp, komt doordat je lichaam steeds wat heftiger reageert. Een allergie bouwt op. De eerste keer is er niet echt iets aan de hand (merkbaar). De tweede keer herkent je lichaam de stof en begint de reactie. Vaak is zo’n hevige reactie op zoiets alledaags als een muggenbeet niet op zichzelf staand. Heeft je dochter misschien “iets”? Je kunt haar immuunsysteem stimuleren. Zware medicatie zou ik zolang mogelijk buiten houden, ze is nog te jong. Succes!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 10:08

Ik heb niet alles gelezen hoor, maar ik herken het, heb hetzelfde
Ik slik levociterizine, een antihistamine
Je kan het in lage dosis ook krijgen bij de drogist

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 10:29

Flowerbomb schreef:
Gebruiken de mensen die antihystamine noemen een middel wat vrij verkrijgbaar is zoals bij het kruidvat oid? Wat werkt voor jullie het beste?

ja zelfs die van de aldi helpt

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 10:49

girlyggirl schreef:
Flowerbomb schreef:
Gebruiken de mensen die antihystamine noemen een middel wat vrij verkrijgbaar is zoals bij het kruidvat oid? Wat werkt voor jullie het beste?

ja zelfs die van de aldi helpt

Mijn vriend slikt die van het kruitvat, heb je twee soorten liggen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-22 11:03

chevax schreef:
Ik heb niet alles gelezen. Maar dat nu niet helpt wat voordien wel hielp, komt doordat je lichaam steeds wat heftiger reageert. Een allergie bouwt op. De eerste keer is er niet echt iets aan de hand (merkbaar). De tweede keer herkent je lichaam de stof en begint de reactie. Vaak is zo’n hevige reactie op zoiets alledaags als een muggenbeet niet op zichzelf staand. Heeft je dochter misschien “iets”? Je kunt haar immuunsysteem stimuleren. Zware medicatie zou ik zolang mogelijk buiten houden, ze is nog te jong. Succes!

Voor zover we weten heeft ze verder niks. Ze is eigenlijk super gezond. Ze heeft ook geen voedsel allergie of wat dan ook.
Ze heeft een klamboe, alleen vind ze het dus heel vervelend als die dicht zit. Vandaar dat we in haar kamer zo’n lamp hebben en dat werkt echt heel goed. Alleen moeten we zorgen voor extra lampjes die ze dan mee kan nemen als ze gaat logeren.
Wat ik zelf ook heel gek vind is dat ze ook wel eens gewoon hele kleine muggenbultjes heeft. Het is dus niet zo dat elke keer dat ze gestoken wordt dat ze zo reageert.
Vannacht ging het gelukkig iets beter. Een van de blaren is vannacht open gegaan dus die laten we nu aan de lucht gewoon opdrogen. De rest lijkt ook wat minder vurig. Alleen heeft ze heel veel last van de twee blaren op haar rechtervoet.
Een homeopaat is ook zeker iets wat ik nu overweeg.
Ben echt blij met alle tips die ik hier krijg.