Mensenluizen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-22 01:21

Suzanne F. schreef:
Rianne1979 schreef:
Heb je toevallig een stijltang tot je beschikking? Anders deze door je haren halen. Je "verbrand" de neten dan. Natuurlijk daarna even lief zijn voor je haren.

Ja maar zo dicht bij je aanzet kom je niet. Die neten zitten vaak echt op je haaraanzet.

Dit hoorde ik ook inderdaad. Wel geföhnd vanavond maar stijltang heb ik hier niet. En zag ook dat dat niet echt helpt.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 23:10

saden schreef:
T enige wat ik kan vertellen dat het bewuste kind nog leeft!

_O- Dat komt er wel heel droog uit.

Nou ja, gelukkig maar dat het kind het overleeft heeft.
In veerust zit vermoedelijk het stofje waar hoofdluizen resistent voor zijn, dan worden ze er inderdaad hooguit wat suf van, maar gaan niet dood. Het is de bedoeling dat de luizen doodgaan (en niet het betreffende kind).

germie

Re: Mensenluizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 08:00

Je kunt ook gewoon hondenshampoo halen met dimeticon. Dat haal je in Frankrijk gewoon zelfs in de supermarkt. Dus even een dierenspeciaalzaak in (in Nederland staat het daar ook, en in Duitsland vast ook wel). Dus niet te vinden lijkt me erg stug.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 09:58

germie schreef:
Je kunt ook gewoon hondenshampoo halen met dimeticon. Dat haal je in Frankrijk gewoon zelfs in de supermarkt. Dus even een dierenspeciaalzaak in (in Nederland staat het daar ook, en in Duitsland vast ook wel). Dus niet te vinden lijkt me erg stug.

Daar ben ik beide niet :) Ik ben inmiddels terug en heb het al gescoord :) Gelukkig ook al dode luizen gevonden door de azijn.

Amado7

Re: Mensenluizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 13:49

Wauw dit is echt heftig spul :') Heel mijn tuin stinkt _O-