Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Ik heb zelf ook een keer zo'n 'vooroordeel' meegemaakt met mijn auto. Ik was zo boos.
Ik ben 16 jaar lang vertegenwoordigster geweest en ja, daar hoorde een ruime leaseauto bij. Ik koos deze nieuwe auto niet zelf, deze werd door mijn werkgever uitgekozen. Ik betaalde me blauw aan bijtelling.
Op een dag reed ik door een straat op zoek naar de nieuwe winkel waar ik een afspraak had. Ik kon het niet vinden via mijn navigatie en reed met de auto een parkeerplek op, daar zocht ik op mijn mobiel op waar ik moest zijn.
Op dat moment tikte een parkeerwachter op mijn raam en deed ik mijn raam open. Hij keek op mijn mobiel en merkte op dat ik niet op parkmobile aan het inloggen was.
Ik vertelde dat ik zocht waar ik zijn moest maar hij schreef al een bon uit.
Ik had het financieel erg zwaar in die tijd, zat middenin een scheiding en 2 kleine kinderen. Ik kon er écht geen boete bij hebben en zei dat ik geen geld had.
En toen zei hij dat als ik in 'zo'n auto kon rijden, ik ook wel een boete kon betalen'.
Ik was echt woest.
Een auto zegt dus écht niet hoeveel geld je hebt of kunt uitgeven.
Biks2 schreef:Vreselijk zeg. Zo zie je maar weer, nooit te snel oordelen en niets is wat het lijkt.
Bravura schreef:Gem, wat mooi dat je vader dat deed, zeker ook als herinnering. Sommige mensen hebben gewoon een gave en durven ook nog eens te spelen voor publiek al is dat geen alledaagse bezigheid voor hen. Heb daar echt respect voor.