Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Luister, ik heb Biodermal matterend, kan ik best een proefje van maken.
Als er nou meer meiden zijn die dat doen, kan ts zelf kijken wat werkt.
Slim plan?
Biks2 schreef:Urbanus schreef:Luister, ik heb Biodermal matterend, kan ik best een proefje van maken.
Als er nou meer meiden zijn die dat doen, kan ts zelf kijken wat werkt.
Slim plan?
Ik heb nu Naïf besteld, komt vandaag binnen. Ben erg benieuwd of het wat is, het is een minerale zonnebrand crème en dat heb ik nog niet eerder geprobeerd. Ik zal het zeker even laten weten of het een aanrader is. Je schijnt er wel erg wit van te worden dus hopelijk valt dat mee!
MyWishMax schreef:Bij mij is er geen enkel probleem. Ik laat elke spf een kwartier of langer intrekken en dan pas make up op. Pilling kan komen door niet genoeg tijd ertussen en ook door te veel producten op elkaar, maar met deze nooit last van gehad. Als je jn de buurt woont mag je hem wel testen?
Ik vind hem juist extra fijn, geen vettige laag die achter blijft zoals bij veel anderen, heel licht. Ik moet make up wel afpoederen, maar dat moet ik sowieso al en jn zomer helemaal ivm huidtype
Eapy schreef:MyWishMax schreef:Bij mij is er geen enkel probleem. Ik laat elke spf een kwartier of langer intrekken en dan pas make up op. Pilling kan komen door niet genoeg tijd ertussen en ook door te veel producten op elkaar, maar met deze nooit last van gehad. Als je jn de buurt woont mag je hem wel testen?
Ik vind hem juist extra fijn, geen vettige laag die achter blijft zoals bij veel anderen, heel licht. Ik moet make up wel afpoederen, maar dat moet ik sowieso al en jn zomer helemaal ivm huidtype
Wat lief, dankjewel! Ik denk dat ik er wel uit ben, iedereen is zo enthousiast erover en ik zie dat hij gewoon bij bol.com verkrijgbaar is. Super fijne tips, dankje!
Edit: jij doet, neem ik aan, 1. Cleanser 2. Serum/toner 3. Moisturizer 4. SPF? En dan primer, na een kwartier? Als je primer gebruikt?