Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:verootjoo schreef:Ik doe het in de winter niet omdat ik daar te lui voor ben, maar met de eerste mooie dagen haal ik m’n wintervacht eraf
Dan zit ik ook meer aan m’n benen en dat is lekkerder als ze glad zijn en het staat mooier onder een jurk of rok vind ik.
Ja!Ik zit met mooi weer ook over eigen benen te aaien omdat het zo lekker glad is
Maar misschien ben ik raar
purny schreef:Ik scheer alleen mijn oksels. Als ik bijvoorbeeld kortere broeken aan doe dan zal ik mijn oerhollandse klapkuiten ook scheren.
Ik draag eigenlijk nooit korte broeken. Ik heb er ooit een aangehad en gaf werkelijk licht in het donker, zo bleek ben ik.
marleen_88 schreef:purny schreef:Ik scheer alleen mijn oksels. Als ik bijvoorbeeld kortere broeken aan doe dan zal ik mijn oerhollandse klapkuiten ook scheren.
Ik draag eigenlijk nooit korte broeken. Ik heb er ooit een aangehad en gaf werkelijk licht in het donker, zo bleek ben ik.
Ik ben ook melkflessen wit, maar ik loop gewoon in jurkjes, rokjes en korte broeken hoor. Daar heb ik echt schijt aan.
In de winter scheer ik overigens mijn benen nauwelijks. Oksels en bikinilijn wel structureel.
verootjoo schreef:Telpeva schreef:Ik vind een menstruatie niet per sé meer of minder vies als urine, poep, pus, kots, kortjes, snot, opgehoest slijm of andere zaken die naar buiten komen wanneer het lichaam het wil opruimen. In mijn ogen is het een bron van bacteriën en ziekmakers. Als ik op mijn werk bloedende dieren in handen heb, dan probeer ik ook om dat niet op mijn handen te krijgen, niet in wondjes, niet in mijn gezicht, reken maar dat ik altijd handschoenen draag.
Daarom ben ik ook niet eens aanwezig in dat topic, ik heb het wel voorbij zien komen maar ik vind het zó intens smerig als mensen het ok vinden om met zoiets het water in te gaan (en dus via water te verspreiden waardoor anderen er ook mee in contact komen) dat ik dat topic echt uit de weg ga. Je zou maar (wel of niet bewust) een bloedziekte hebben zoals hepatitis of HIV, en het lekker verspreiden. Bleh nee, hou je potentiele ziektemakers bij je. In mijn ogen is het vergelijkbaar met in een zwembad poepen, plassen, kotsen, etc.
*koude rillingen brrr*
Jeetje dit vind ik wel heftig hoor. Durf jij überhaupt in een zwembad?
En een bloedziekte zoals hiv of hepatitis verspreiden via het zwembad is echt onmogelijk.
Dit lijkt meer op smetvrees. Heb je dat met andere dingen ook?
Telpeva schreef:Ik vind een menstruatie niet per sé meer of minder vies als urine, poep, pus, kots, kortjes, snot, opgehoest slijm of andere zaken die naar buiten komen wanneer het lichaam het wil opruimen. In mijn ogen is het een bron van bacteriën en ziekmakers. Als ik op mijn werk bloedende dieren in handen heb, dan probeer ik ook om dat niet op mijn handen te krijgen, niet in wondjes, niet in mijn gezicht, reken maar dat ik altijd handschoenen draag.
Daarom ben ik ook niet eens aanwezig in dat topic, ik heb het wel voorbij zien komen maar ik vind het zó intens smerig als mensen het ok vinden om met zoiets het water in te gaan (en dus via water te verspreiden waardoor anderen er ook mee in contact komen) dat ik dat topic echt uit de weg ga. Je zou maar (wel of niet bewust) een bloedziekte hebben zoals hepatitis of HIV, en het lekker verspreiden. Bleh nee, hou je potentiele ziektemakers bij je. In mijn ogen is het vergelijkbaar met in een zwembad poepen, plassen, kotsen, etc.
*koude rillingen brrr*
Onali schreef:Ik vind menstrueren ook smerig.
Ik heb zo'n hevige vloed de eerste 2 dagen dat doorlekken bijna standaard is. Zeker tijdens/ na het slapen ga ik meteen douchen, zo goor. Het plakt (zelfs de grootste luier doet niks), weer een schone pyama en beddengoed, weer een rode plek in mn dekbed.
En hoewel ik gewoon bloed fascinerend vind, vind ik dat helemaal niet van menstruatiebloed.
Ik voel me vies, naar, ik ruik (mezelf) en ik heb pijn.
Niks anders dan ellende.
Zou ik geen rugpijn of kramp hebben zou ik me misschien heel anders voelen.
Ik leef verder gewoon mn leven tijdens mn menstruatie, maar het is wel iets wat ik heel graag 'uit' zou willen zetten.
Ik heb geen kinderen en moet ze ook niet, dus laat die hele baarmoeder ook maar opzouten
Kwa scheren, eerste mooi lentedagen haal ik de wintervacht eraf. Tijdens de zomer heb ik er al geen zin meer in om het bij te houden.
Ben gelukkig alleen, dus niemand die mijn benen, oksels of bikinilijn opmerkt.
Enige haar wat ik wel weghaal is een stuk van mn enkel als ik naar de pedicure ga
Urielle schreef:Wat me verder een beetje verbaasd : ik heb een eetstoornis en mijn gewicht varieert tussen slank tot overgewicht, waarbij ik vet opsla op mijn buik (appeltje) en iedere kilo toont. Dat iedereen, variërend van familie tot een collega die ik nauwelijks ken, denkt dat hij zijn mening over mijn lichaam vrijelijk mag/moet uitspreken?!