Oog make-up reiniger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 16:34

xSCWx schreef:
Ik kan je niet helpen aan een goede cleanser, maar wel aan een mascara waarbij je dit probleem niet meer hebt. Ik heb ook super gevoelige huid en ogen, deze mascara trek je het eraf als een soort hoesjes. Daardoor krijg je geen waas, de Clinique high impact curling mascara (grijs flacon met gebogen borsteltje)

No way dat ik aan mijn wimpers ga trekken :') Ik verwijderd mijn mascara gewoon met een oog make-up reiniger.

Muze

Re: Oog make-up reiniger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-22 16:43

Zoals ik al had geschreven heb ik clinique mascara gehad maar wilde ik wat “ meer”.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 19:57

xSCWx schreef:
Ik kan je niet helpen aan een goede cleanser, maar wel aan een mascara waarbij je dit probleem niet meer hebt. Ik heb ook super gevoelige huid en ogen, deze mascara trek je het eraf als een soort hoesjes. Daardoor krijg je geen waas, de Clinique high impact curling mascara (grijs flacon met gebogen borsteltje)

Ah, dank je wel! Ik gebruik nu waterproof mascara van Hema, misschien dat het dan daar aan ligt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 20:05

Ik draag altijd waterproof mascara en daar werkt zo'n olie of balm goed voor, helemaal icm die herbruikbare make up doekjes en warm water.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 20:19

MyWishMax schreef:
Ik draag altijd waterproof mascara en daar werkt zo'n olie of balm goed voor, helemaal icm die herbruikbare make up doekjes en warm water.

Klopt ik heb die herbruikbare gevallen van de Boozyshop... goedkoop en werkt als een trein :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:17

Aan mij heb je denk ik ook niet veel dan. Ik gebruik een lotion van Etos, de Fresh skin purifying lotion en daar maak ik mijn gezicht mee schoon en ook onder en boven mijn ogen. Ik gebruik geen apart iets voor mijn ogen.
Ik doe wel daarna een dagcreme of nachtcrème op.

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:45

Ik gebruik altijd babydoekjes. :+

Ik heb nu water wipes, dus geen toevoegingen!

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 22:04

Hier een lezendrager, ik gebruik zoals ik al meer in dit topic voorbij zie komen ook micellair water van garnier :)
Ik maak mijn wattenschijfjes eerst nat met lauwwarm water en doe er daarna een beetje micellair water op, dat werkt voor mij het beste. Omdat ik het wel fijn vind om met een vochtig doekje schoon te maken, dat geeft een zachter (geen schurend) gevoel. En op die manier voorkom ik dat dat hele wattenschijfje zich volzuigt met dat micellaire water, dan is het ten eerste snel op en ten tweede is dat ook een beetje overbodig. :) Het natte wattenschijfje zorgt voor het 'zachte' gevoel en de micelaire water doet (in mijn geval) echt goed zijn werk om de zwarte overige makeup resten zonder echt te moeten boenen onder je ogen weg te vegen.

Daarna was ik mijn gezicht nog af met koud water en eventueel nog een facewash om mijn gezicht te reinigen en eventuele make-up resten te verwijderen. Komt geen vettig of olie achtig iets aan te pas en daarna voel ik me helemaal fris en schoon :) (er zijn vast nog wel veel uitgebreidere 'skincareroutines' maar dat laten we nu even buiten beschouwing :+ )

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 14:06

Heb een flesje bij trekpleister gehaald met twee componenten vloeistof. Dus eerst schudden voor gebruik. Voor die 1,80 kan ik daar geen buil aan vallen. Morgen verslag!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 14:32

Spul werkt wel goed: het haalt echt heel veel (zo niet alles) weg en ik heb totaal geen last van irritatie van de ogen. De geur is het enige minpuntje, als ik al een minpuntje zou moeten benoemen.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-22 21:45