Cubone schreef:dalena schreef:Pff Cubone, hoop echt dat het niks is...![]()
Ik heb vrijdag een afspraak bij een andere huisarts, ben benieuwd of deze wel het verschil weet tussen endometriose en PCOS.
Hoe is het geweest bij de andere huisarts?Hopelijk een wat positievere ervaring!
En bedankt iedereen voor het duimen! Hopelijk valt het allemaal mee, maar ik houd er in mijn achterhoofd ook al wel rekening mee dat het snel zou kunnen gaan als het foute boel is. Heb nog niet echt geruststellende dingen gehoord van de artsen. Maar goed, we wachten rustig af en tot dan geen stress. Het zonnetje schijnt
Lief dat je het vraagt! Helaas ook niet een hele fijne arts maar wel al beter! Ik ging ook voor mijn cholesterol. Die was bij de ggz aan de hoge kant en daarvoor moest ik ook naar de dokter. De huisarts zei dat ik over een jaar gewoon weer moet prikken omdat ik nog erg jong ben. Toen ze vroeg of er hart- en vaatziekten in de familie voorkwamen zei ik ja. Maar daar deed ze verder niks mee. Achja.
De huisarts dacht niet aan endometriose omdat ze uit mijn verhaal kon opmaken dat ik geen gigantische pijn had. Maar ik mocht wel doorverwezen worden als ik dat wilde. Dus ik zit nu aan de lijn bij het ziekenhuis.