Verrassing voor mijn man die 50 wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 13:18

meggiemeg schreef:
We zitten dan op Texel en hij is de een na laatste dag jarig. Op zich om dan een bijvoorbeeld een helicoptervlucht te geven vind ik wel heel erg leuk maar dat nog op Texel wordt kort dag, of ik moet dat op de dag van vertrek doen, maar kan natuurlijk ook iets in elkaar zetten en dan een helicoptervlucht bij ons in de buurt kado geven. Heb hem toen we 12½ jaar getrouwd waren bij het uit eten een rebus gegeven, het personeel van het restaurant gaf hem de kaart met daarin deze rebus. De oplossing was waar ik thuis een kadootje voor hem had verstopt. Dat vond hij erg leuk toen.
Zitten al hele leuke ideetjes tussen!
je kan er wel een rondvlucht met een kleinere vliegtuig doen. En tandemsprong met parachute kan ook. Bij het vliegveld daar. Heli weet ik niet of dat daar kan

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 13:22

Maflinger_S

Re: Verrassing voor mijn man die 50 wordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:18

Wat een grote ideeën komen hier voorbij.

Ik heb destijds voor mijn echtgenoot die 50 werd en groot Suske & Wiske fan is een T-shirt laten maken met op de voorkant een totem van Suske & Wiske zoals op de boeken staat en op de achterkant de tekst: "De Vrolijke Vijftiger" in S&W font.

Het T-shirt heeft ie op zijn verjaardag gedragen en daarna bewaard. Hij vond het helemaal leuk.
Voor zijn verjaardag zijn we nog uit eten geweest en dat was het.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:39

meggiemeg schreef:
Hij houdt opzich wel van een feestje of een etentje met vrienden, maar gewoon omdat hij 50 wordt wil hij het echt niet hij vindt het echt erg om 50 te worden. Dat is iets om te respecteren.

_/-\o_

fohadie schreef:
Kan je het niet omdraaien? Dat je iets gaat doen wat jij heel erg leuk vindt? Hij wilt niet verrast worden, jij ben niet met je verjaardag verrast, dat het nu gewoon jouw dag is, met een knipoog naar zijn verjaardag?

Zoals een man een dikke klopboormachine kan kopen voor zijn vrouw?
Koopt TS gewoon een paard voor haar man zichzelf, "you can never have enough horses" :D

Albert schreef:
Uitgeprint trainingsschema voor de 60 van Texel omdat hij nu richting de 60 gaat }:)
https://dezestigvantexel.nl/trainen-voo ... rotterdam/
Met een paar mooie loopschoenen erbij <<)

Duivels idee }:)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:46

meggiemeg schreef:
Superpony van zijn familie hoeft hij niet veel te verwachten, een belletje is al bijna te duur om het zo te omschrijven. Kinderen hebben we niet. Het nadeel is dat het midden in de bouwvak valt en veel vrienden zijn dan ook met vakantie. Dat is dan ook de reden dat we onze verjaardag meestal samen vieren, ik ben een maand later jarig, dan is het makkelijker om de vriendengroep bij elkaar te krijgen omdat de vakantieperiode dan weer voorbij is.

Helaas herkenbaar. Daarom hadden mn zoon en ik gekozen om een dagje weg te gaan en verder geen mensen uit te nodigen. Helaas is dat dus in het water gevallen, maar samen zijn was evengoed een verrassing. Wel een zoon dus, maar woont ver weg.

Wel typisch; Ik ben van Juli en er was ook nooit iemand thuis op mn verjaardag. Een hele enkele keer en oma hield er rekening mee, maar verder geen grote verjaardagen.
Ik denk ook dat ik daarom dat jarig zijn gevoel mis misschien en er 0,0 waarde aan hecht.

Als je lang samen bent en je hebt je leventje zo, is het ook moeilijk om iets te verzinnen. Maar als je echt met z'n 2en bent, zou ik het heel persoonlijk houden met iets van puur jullie 2. Dat het geen gedwongen verjaardag is, maar het toch een extra dag van jullie samen is.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 16:02

Miekje23 schreef:
Maak een herinneringen boek met stukjes van vrienden, familie, nichtjes neefjes ooms, tante en ook vrienden van vroeger (als hij die nog spreekt). Word vast mooi en je komt dingen over m te weten die je eerder nooit wist!
Die hebben we gekregen toen we 12½ jaar getrouwd waren, was een heel leuk boekje geworden met veel foto's er in waarvan we niet wisten dat die ooit gemaakt waren.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 16:03

superpony schreef:
Als je lang samen bent en je hebt je leventje zo, is het ook moeilijk om iets te verzinnen. Maar als je echt met z'n 2en bent, zou ik het heel persoonlijk houden met iets van puur jullie 2. Dat het geen gedwongen verjaardag is, maar het toch een extra dag van jullie samen is.

Precies dat wat je zegt geen gedwongen verjaardag maar toch een speciaal tintje er aan proberen te geven.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 16:05

Leuk idee Maflinger_S, zat al te kijken of er niet ergens een gewoon casual shirt te vinden is met daarop iets van 50, in een print of de tekst, dan is er toch een subtiele verwijzing maar niet te.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 16:05

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 16:15

Ik vind een uitgebreid ontbijt altijd dé manier om een speciale dag mee te starten. Als je in een hotel verblijft, kun je misschien vragen of zij op zijn verjaardag een bijzonder ontbijt kunnen regelen. In een huisje kan de verhuurder misschien iets betekenen. En anders bieden bakkers vaak ook ontbijtmanden aan.

Als hij er verder niet teveel gedoe van wil maken, zou ik er gewoon een dag van maken met allerlei dingen die hij leuk vindt. Houdt hij van wandelen? Stippel een mooie wandelroute uit. Houdt ie van natuur? Kijk of je een boswachter of andere natuurkenner kunt vinden die jullie bijvoorbeeld wil gidsen en kan vertellen over de natuur op Texel. Etc. Natuurlijk kun je 'm nog wel een beetje pesten met prullaria waar 50 op staat :))

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 16:25

Many we zitten op een park maar kan wel bij de lokale bakker navraag doen of ze een mooi ontbijt kunnen bezorgen, thuis doe ik dat ook elk jaar, net even dat extra en een leuk begin van de dag, rustig even zitten en genieten.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 16:28

Ik zou dan bij parkbeheer eens vragen wat zij willen doen. Desnoods tegen betaling :j

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 16:53

karuna schreef:
Ik zou dan bij parkbeheer eens vragen wat zij willen doen. Desnoods tegen betaling :j
Volgens mij is er wel een broodjes service maar hoe uitgebreid dat is weet ik niet, zal eens navragen.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 20:39

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 08:44

Eventueel een shirt 'I am Legend since -geboortedatum-'. Google maar eens. Mijn broer heeft die voor zijn 30ste gekregen, maar zijn meerdeee uitvoeringen van. Subtiel, maar wel leuk en goed te blijven dragen na de verjaardag.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-22 08:47

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-22 08:47

LvA1993 schreef:
Eventueel een shirt 'I am Legend since -geboortedatum-'. Google maar eens. Mijn broer heeft die voor zijn 30ste gekregen, maar zijn meerdeee uitvoeringen van. Subtiel, maar wel leuk en goed te blijven dragen na de verjaardag.
Goeie, ga direct googlen!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-22 09:00

Nou ben er al een klein beetje uit, op het park hebben ze een hele leuke ontbijtservice, dus dat is al een leuk begin van de dag, er komt een t-shirt met tekst erop dat subtiel verwijst naar 50, 's avonds uit eten, zal waarschijnlijk wel zijn favoriete visrestaurant worden. Ik denk er sterk aan om iets met foto's te doen dus ga op zoek naar een fotograaf voor een shoot. Denk dat we dan een leuke invulling hebben voor die dag.