germie schreef:Ik zeg altijd dat ik gemiddeld 1 keer per 8 jaar echt ziek ben. Dan heb ik koorts en hoofdpijn. Tussendoor wel eens een snotje of wat minder fit, maar niet echt ziek. Ik loop dan ook gewoon door hoor. Laatst ben ik mogelijk besmet geweest met corona (positieve zelftest, ik heb dus geen corona gehad, want ben niet ziek geweest), maar had alleen enorme keelpijn. Dat is dus ook niet ziek en ben ook niet thuisgebleven. Heb gewoon mijn ding gedaan zoals boodschappen, bouwmarkt, restaurant, schoenmaker en wandelen. Ik was veel te fit om thuis te blijven. Ik kon ook gewoon duiken en heb dat ook gedaan. Dus sporten ging ook. Ik ben vermoedelijk besmet door iemand waar ik bijna elke dag kom en die was ook verkouden zonder test. Na mijn test had die ook een positieve zelftest (toen pas test gedaan). Ik ga mensen met griep of verkoudheid dus ook niet uit de weg.
Om me heen zijn nu echt meer mensen ziek. Dat komt denk ik echt omdat men 2 jaar lang afstand gehouden heeft en ik heb dat nooit gedaan. Het is immers bewezen hoe sterieler men leeft, hoe meer men ziek wordt.
Verder heb je een aangeboren verschil. De 1 is gewoon bevattelijker dan de ander. En als je op een boerderij woont of huisdieren hebt schijn je ook minder vaak ziek te zijn.
Lekker asociaal geval ben jij als jou leven maar door gaat daar gaat het tenslotte om hè ? Dat je andere in gevaar brengt tja wat maakt het uit.
En dat door mensen zoals jij andere mensen waarvoor dit virus wel een groot probleem
Is al 2 jaar thuis zittend ook geen probleem heb jij tenslotte geen last van …
Echt sommige mensen i