Schurende dijen, wat gebruik jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 22:48

Is dat niet warm, een broekje onder een jurk? Tot nu toe doe ik meestal een dikke laag body lotion, dat werkt tot nu toe nog het beste, maar op een gegeven moment helpt dat natuurlijk niet meer. Glijmiddel heb ik ook geprobeerd maar dat werkte minder goed dan de bodylotion. Dus ik heb wel over een broekje gedacht, maar ik heb het idee dat dat warm gaat zijn?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 08:34

Texas02 schreef:
Is dat niet warm, een broekje onder een jurk? Tot nu toe doe ik meestal een dikke laag body lotion, dat werkt tot nu toe nog het beste, maar op een gegeven moment helpt dat natuurlijk niet meer. Glijmiddel heb ik ook geprobeerd maar dat werkte minder goed dan de bodylotion. Dus ik heb wel over een broekje gedacht, maar ik heb het idee dat dat warm gaat zijn?

Nee ik vind het niet warm en vooral de snag tights zijn heel dun, soort pantystof.
Ik heb juist een hekel aan vettige glijdende dingen dus voor mij is bodylotion of glijmiddel niet de oplossing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 08:37

Texas02 schreef:

Juist niet... vette glijdende dingen vind ik pas vies en goor.. sorry. Dat vieze geplak nee hoor. Dun broekje en natuurlijk is dat niet warm. Het is geen lange spijkerbroek :+

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 10:32

Evelienepien schreef:
Ff vraagje over die snagtights ontvangers.
Hoe lang duurde bij jullie voordat ze binnen waren?
Iets met bijna 2 weken geleden besteld maar pakket blijft “hangen” in den haag ?!

Heb ze al twee keer voor iemand besteld en dat duurde best lang, maar heb alles netjes ontvangen. Hoe ze in gebruik zijn weet ik zelf niet, maar de berichten die ik er over kreeg, waren heel positief

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-22 11:34

Evelienepien schreef:
Ff vraagje over die snagtights ontvangers.
Hoe lang duurde bij jullie voordat ze binnen waren?
Iets met bijna 2 weken geleden besteld maar pakket blijft “hangen” in den haag ?!

Bij mij duurde het ook heel lang. Ik heb t niet gehaald voor de vakantie. Twijfel nu om m terug te sturen, mwant ik heb me prima gered met het broekje van Anni Rolfi...

Texas02

Re: Schurende dijen, wat gebruik jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 14:15

Hoe lang is heel lang? Wanneer moet ik bestellen als ik ze in augustus mee wil op vakantie?

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 14:43

Hmmm dat vroeg ik me nu ook af.
Anders toch ergens anders een wat langer broekje zoeken.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 14:47

Ik heb ze van de action en de Hema. Werken voor mij ook prima.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 14:52

Ik zweer bij de broekjes van sloggi, echt, wat een verademing!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 14:52

Chub rub broekjes van snagtights. Ik had ze met een paar dagen al binnen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 15:26

Texas02 schreef:
Hoe lang is heel lang? Wanneer moet ik bestellen als ik ze in augustus mee wil op vakantie?

Dat red je makkelijk! De levertijd is max zo’n 2 weken. En ik vind ze echt beter dan alle andere broekjes en panty’s die ik geprobeerd heb. Zelfs nu met een hele gevoelige zwangere buik zitten ze heerlijk.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 16:26

Hier ook een goeie twee weken tot ze binnen kwamen, maar ze zijn het echt waard! Ik wil ook een paar panty’s bestellen maar ik twijfel over de kleur, hoe is jullie ervaring? Caramel latte lijkt heel oranje en builders tea lijkt lijkwit. Hebben ze überhaupt een mooie lichte huidskleur?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 17:53

Ik ontving deze week caramel latte en dat was een teleurstelling. Beetje Camel kleur. Ik heb wel een zwarte, polka dit, een groen geruit waar ik heel tevreden over ben. Sterke panties.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 18:00

Ik heb de korte legging broekjes van de zeeman. Vind die heel fijn zitten en totaal niet warm.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 18:10

Dank voor jullie antwoorden!
Dus ong 2 weken. Daar zit ik nog net binnen (vanaf 11 mei is pakket in den haag) dus dan heb ik nog hoop dat hij op tijd binnen is :j . Ik heb de huidskleurige (erg sexie _O- ) besteld nav dit topic.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 18:12

F_Orumster schreef:
Ik ontving deze week caramel latte en dat was een teleurstelling. Beetje Camel kleur. Ik heb wel een zwarte, polka dit, een groen geruit waar ik heel tevreden over ben. Sterke panties.

Wanneer had jij hem besteld en was dat bij op pagina 1 getoonde link in dit topic?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 18:17

Ik heb ook de snagtights en bevalt goed! Alleen jammer dat ze echt zo'n panty rand hebben in je taille ipv een brede band of als tailleloze panty. Ik krijg van die normale rand altijd net een vetrolletje :')

Op festivals draag ik van die high waisted korte sportleggings met zakken onder mijn jurkje. Hoef ik ook geen tasje mee <<)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 18:22

Snag Nederland. Besteld op woensdagavond 11 mei 2230 en binnen op 13 mei

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 18:39

Welke kleur raden jullie aan als ik ze ook onder witte / lichtgekleurde jurkjes aan wil?

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 19:00

koenlover schreef:
Hier ook een goeie twee weken tot ze binnen kwamen, maar ze zijn het echt waard! Ik wil ook een paar panty’s bestellen maar ik twijfel over de kleur, hoe is jullie ervaring? Caramel latte lijkt heel oranje en builders tea lijkt lijkwit. Hebben ze überhaupt een mooie lichte huidskleur?

Ik heb er voor mijzelf ook een paar besteld maar nog niet geprobeerd. Ik heb ook één Builders Tea gekozen.

De bleke "thee met veel melk-kleur" lijkt inderdaad het best te passen bij mijn "British witte been-kleur" :+ . "Mooi" vind ik zo'n kleur nooit, maar deze is wel de juiste voor mij

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 19:37

Wauw, ik zou willen dat die van mij ook zo snel geleverd werden… 11/5 besteld en still waiting. Kreeg 22/5 wel een mailtje van ze dat verzending naar nederland 10 tor 14 werkdagen kon duren op het moment en als het binnen 10 werkdagen nog niet binnen is, ik dan contact op moet nemen…
Dat is dus morgen.. Ben benieuwd. Het is gelukkig ook nog niet zo gék warm dus echt een ramp is het niet. Maar kan niet wachten tot ik ze kan proberen!!

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 22:05

Ik heb die van mij dinsdag binnen gekregen; heeft dus ook ff geduurd.
Maar dat hebben ze super opgelost iig!
Heb natuurlijk even gepast en zadag ga ik hem voor urst proberen :D

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 19:18

Contact gehad met ze, en ze zijn bang dat mijn bestelling kwijtgeraakt is. Ze sturen een nieuwe… Wel heel lief, maar hoop dat het dan niet al te lang meer duurt eerlijk gezegd

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 18:53

Vraagje omdat dit het meest recente topic is waar het over chub rubs gaat! Overal zijn de ervaringen heel positief, dus ik ga er ook aan geloven.

Ik had het liefste de 'short' versie aangeschaft, want ik ben bang dat de normale versie toch erg lang is. Of valt dat mee? Helaas is die er niet meer in mijn maat. Dus dan gaan we de langere maar proberen!

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:25

Oh is er een kortere versie, hij is er nog in mijn maat dus ik ga bestellen. De langere zijn prima hoor, ik blouse/vouw/frummel ze wat hoger als ik een korter jurkje draag. Dat leidt niet tot problemen.