Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas02 schreef:Is dat niet warm, een broekje onder een jurk? Tot nu toe doe ik meestal een dikke laag body lotion, dat werkt tot nu toe nog het beste, maar op een gegeven moment helpt dat natuurlijk niet meer. Glijmiddel heb ik ook geprobeerd maar dat werkte minder goed dan de bodylotion. Dus ik heb wel over een broekje gedacht, maar ik heb het idee dat dat warm gaat zijn?
Texas02 schreef:Is dat niet warm, een broekje onder een jurk? Tot nu toe doe ik meestal een dikke laag body lotion, dat werkt tot nu toe nog het beste, maar op een gegeven moment helpt dat natuurlijk niet meer. Glijmiddel heb ik ook geprobeerd maar dat werkte minder goed dan de bodylotion. Dus ik heb wel over een broekje gedacht, maar ik heb het idee dat dat warm gaat zijn?
Evelienepien schreef:Ff vraagje over die snagtights ontvangers.
Hoe lang duurde bij jullie voordat ze binnen waren?
Iets met bijna 2 weken geleden besteld maar pakket blijft “hangen” in den haag ?!
Evelienepien schreef:Ff vraagje over die snagtights ontvangers.
Hoe lang duurde bij jullie voordat ze binnen waren?
Iets met bijna 2 weken geleden besteld maar pakket blijft “hangen” in den haag ?!
Texas02 schreef:Hoe lang is heel lang? Wanneer moet ik bestellen als ik ze in augustus mee wil op vakantie?
koenlover schreef:Hier ook een goeie twee weken tot ze binnen kwamen, maar ze zijn het echt waard! Ik wil ook een paar panty’s bestellen maar ik twijfel over de kleur, hoe is jullie ervaring? Caramel latte lijkt heel oranje en builders tea lijkt lijkwit. Hebben ze überhaupt een mooie lichte huidskleur?