Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PoelieWoelie schreef:Ik meld mij hier weer af. Het is helaas toch weer mis gegaan..
J0anieke schreef:PoelieWoelie schreef:Ik meld mij hier weer af. Het is helaas toch weer mis gegaan..
Wat verdrietig!! Heel veel sterkte...![]()
En welkom nieuwe mensen!
Hier vandaag druk geweest met de babykamer en onze eigen slaapkamer. Daar moet het behang nog af en in mei komt de stukadoor alles mooi glad maken in beide kamers.
En vanmiddag tussen het klussen door ook een kinderwagen van marktplaats af gehaald. Stond er echt bizar goedkoop op, dus kon het niet laten. Een en ander mag wel in de was, maar verder ziet die er, naast een paar gebruikerssporen, nog top uit!
trustHim schreef:Mag ik me ook melden?
Vandaag 7 weken zwanger en hyper onzeker.
in oktober 2020 een missed abortion gehad (1e zwangerschap) wilde niet vanzelf afkomen, medicatie geprobeerd ook geen resultaat en uiteindelijk 2 weken voor ons trouwen een curettage gehad. Vrij kort daarop weer zwanger maar helaas leeg vruchtzakje en ook dat ging niet vanzelf dus in februari 2021 weer curettage gehad.
Nu ruim een jaar later dus weer zwanger en voel me bij tijden echt heel onzeker, bang dat het weer mis is zodra ik niks van symptomen voel.
Ik ben 39 en jaren lang kinderwens al, mijn man ken ik nu 4 jaar waarvan we 3,5 jaar samen zijn. Door in verleden borstkanker was het sowieso onzeker of ik nog vruchtbaar was, dus spannend. Mijn man heeft 3 kinderen uit een eerder huwelijk
Bumba01 schreef:Ik meld mij ook!
Vandaag 10+4 en vandaag bekend gemaakt.
Ik ben 26 oktober uitgerekend.
Zal morgen wat uitgebreider reageren, ga nu lekker naar bed
bouierenaat schreef:Hoi allemaalna heel lang niet meer gereageerd te hebben op bokt (maar toch dagelijks bokt te lezen
) wil ik ook graag meepraten in dit topic als dat mag. Ik ben Boudicca, 28 jaar en woon nu nog met mijn man in Lelystad, maar wij hopen in september de sleutel te krijgen van onze nieuwbouw woning in Friesland. Ik ben op dit moment 11,5 week zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 18 oktober. Ondanks dat de eerste 2 echo’s goed waren blijf ik het spannend vinden om zwanger te zijn, maar ik las al dat ik daarin niet de enige ben.
Arienette schreef:Hallo allemaal. Nog een nieuweling hier.. Ik hoop dat door het meebabbelen ik wat meer van bang naar leuk kan gaan hhaha. Ik ben 38 en voor het eerst zwanger (7wkn nu) We wonen in Nijmegen en ik rijd rustig wat bosritjes met m'n 22jarige ruin.
Ik heb het behalve mijn vriend nog niemand verteld en denk dat ik nog een beetje kop in het zand steekIk heb eigenlijk amper klachten behalve een beetje zere boobs. Misschien dat ik het daarom nog niet echt kan geloven..