germie schreef:Ik heb eens gekeken naar de tandpastatabletten van Smyle. Die zijn duur zeg, 6 euro per maand, terwijl ik tubes tandpasta van 1 -1.50 euro heb en daar langer mee doe dan 1 maand.
Ook lees ik erg slechte reviews over het gratis proefpakket (is niet gratis, 3.50 euro verzendkosten en daarna zit je ongevraagd vast aan een abonnement). Dat is dus een bedrijf waar ik nog wel even van weg blijf.
WC papier wil ik gewoon wc papier hebben hoor.
Ik kreeg zaterdag op de beurs weer een herbruikbaar tasje, altijd handig. Ik ben nog lang niet door plastic tassen heen, maar koop ze ook niet (behalve die boodschappentassen, ook plastic, maar stevig en groot en herbruikbaar).
Qua shampoo hier toch weer over op flessen. Ik heb nog een paar shampoobars van Ali, en die zijn qua prijs vergelijkbaar met een fles, maar halverwege zo'n bar is de geur op. De bars die je in Nederland koopt zijn te duur t.o.v. flessen helaas. En ook daar raakt de geur van 'op'.
Er is dus best weinig op dat gebied wat werkt of betaalbaar is.
Ik ben geen vertegenwoordiger van Smyle ofzo
maar wil hier wel even op reageren omdat ik zelf wel erg tevreden ben.
Ik vind ze persoonlijk helemaal niet duur, het ligt er aan wat voor tandpasta je eerder kocht en hoe snel je zo'n tube leeg had. Als je (bijvoorbeeld) 3 maanden doet met een tube van de Lidl, dan is Smyle wel duurder.
Daarnaast zit je sowieso helemaal niet ongevraagd aan een abbo vast, je hebt echt RUIM de tijd om aan te geven dat je dat niet wilt. De verzendkosten lijkt me ook wel logisch, ik zou het persoonlijk zelfs raar vinden als je geen verzendkosten hoeft te betalen
Het product zelf is de eerste keer wel gratis.