Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
M1994 schreef:Vanavond geprobeerd, werkte toppie! Wat doen jullie met de spullen die je mee hebt? Pomp, tas waar de sup inzit etc?
M1994 schreef:Vanavond geprobeerd, werkte toppie! Wat doen jullie met de spullen die je mee hebt? Pomp, tas waar de sup inzit etc?
Prairy schreef:Wij krijgen waarschijnlijk morgen onze Stardupp Savor boards binnen, gelijk een zitje en kajak peddel erbij besteld.
Iemand nog leuke tips voor een rondje met overnachting aan het water (niet kamperen)? Voor mijn man zijn verjaardag in augustus.
mirriezz schreef:Mystery: het hangt een beetje van het type tas af.
Ritsen zijn en blijven altijd kwetsbaar voor water, maar kunnen wel waterdicht zijn. De vraag is dan wat voor type rits er gebruikt is.
Een tas met zo'n oprolrand is vrijwel altijd waterdicht, mits je minimaal 2-3 slagen oprolt. Let wel op dat er geen gaatjes in de stof komen, dan komt er langs die kant natuurlijk gewoon water binnen.
Wil je echt heel zeker zijn dat je waterdicht bent, zit je met een tonnetje altijd goed. Die zijn alleen minder handig op een sup.
Vraagje: wat denk je dat er mis kan gaan met je pomp als die nat wordt? Of is het een elektrische? Want een gewone handpomp droogt wel weer, toch?
tienus63 schreef:Pas op @ kletskous met hoesjes om je nek.
Die kunnen zo van je nek schieten als je onverwachts valt.
Proefondervindelijk vastgesteld.
Dag telefoon en dag autosleutel.
Dit gebeurde me op snelstromend water.
Helaas niet terug gevonden.
We hadden al eens getest of dat hoesje blijft drijven, dat doet ie niet. Dat wisten we.
Dus zorg dat je koord van hoesje altijd vast lust aan je kleding o jijf aan je board.
ricojoreen schreef:Zooo gaaf met hond! Ik vind de plaatjes in de bergmeren ook altijd prachtig! Jammer dat het hier zo plat is
Pomp ed laat ik ook mooi in de auto liggen, kan ik het ook niet vergeten
Hebben jullie nog goede merken voor een waterdichte tas/telefoonhoesje? Of maakt dat niet zo veel uit?