Wat rot zeg dat je het voelt aankomen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne_k schreef:In mijn familie komt het ook veel voor. Ik heb zelf geen restless legs, maar ik herken het gevoel heel sterk, maar dan in mijn armen. Is dat voor meer mensen herkenbaar? Het is zo’n naar gevoel. De magnesium tip ga ik ook meenemen.
Anne. schreef:@CorineP Okee, top, dankjewel voor deze bemoedigende woorden.
corinep schreef:Graag gedaan hoor, in het merendeel van de reacties wordt magnesiumolie of voetenbaden aangeraden.
Vervolgens reageer je met wat jammer dat er geen pasklare oplossing is en ga je het half-assen met pillen.
Naja, misschien heb je geluk en heb je de juiste soort pillen gekocht(als je even het etiket post kan vast iemand daar iets zinnigs over zeggen) en anders fingers crossed voor het placebo effect.
Anne. schreef:corinep schreef:Graag gedaan hoor, in het merendeel van de reacties wordt magnesiumolie of voetenbaden aangeraden.
Vervolgens reageer je met wat jammer dat er geen pasklare oplossing is en ga je het half-assen met pillen.
Naja, misschien heb je geluk en heb je de juiste soort pillen gekocht(als je even het etiket post kan vast iemand daar iets zinnigs over zeggen) en anders fingers crossed voor het placebo effect.
Wat is dít nou weer voor reactie.
Ik vraag om tips, krijg ze en neem ze ter harte. Wat verwacht je nou? Ik zit thuis met Corona, ik kan niet de stad in duiken om eens een goeie stash aan allerhande middeltjes in huis te halen. Ik ben even afhankelijk van wat de plaatselijke drogist te bieden heeft. Ik blij met m’n pillen, krijg ik een reactie dat die toch niks goed doen. Superbemoedigend.
Maar guess what?! Misschien is het een placebo effect, misschien is het wat anders, maar ik heb vannacht goed geslapen. Wonderdingen, die pillen