Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:Vrijdag voelde ik me niet top, direct voor de zekerheid gegaan, naar testcentrum en test laten doen. Negatief.
Zaterdag vreselijk ziek, echt alles wat op Corona wijst, koorts, hoesten, niezen, snuiten, andere smaak,… zelftest neg, dus tja, geen Corona.
Gisteren zelfde.
Vandaag nog steeds zo, al drie nachten op rij wakker door koorts, normaal heb ik zelden koorts.
Nu naar apotheek achter een zelftest en die is plots positief?
Dus nu net terug van de huisarts die een nieuwe pcr afgenomen heeft.
Ik hoop nu ergens dat die nu gewoon wel positief is, want anders blijf je denken van ‘wat dan met die Pos zelftest?’
Nog mensen dit gehad?
Niet leuk de onzekerheid, ook qua quarantaine enzo, het weekend gewoon doorgegaan dan, want geen Corona en mss is het nu wel zo?
mirtedl schreef:Plausibel schreef:Ik heb niet echt diep in de neus getest, maar de test was direct kei positief. Daarna ook bij de GGD positief.
Maar hoor dit wel vaker dat het alle klachten zijn van omicron en blijf maar negatief testen.
Dan dus al goed meetbaar!
Hoor nu in mijn omgeving veel dat mensen eerst testen bij testen voor toegang en vaak negatief, vervolgens ook bij ggd en dat positief.
Dus dat er wisselende resultaten zijn bij ggd, testen voor toegang en zelftesten dat begrijp ik wel