Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinto_1 schreef:AmyJamess schreef:Mijn vader zei vroeger vaak tegen mij en mn broer 'ik hou van jou/jullie'
Maar door omstandigheden vond ik het moeilijk terug te zeggen.
Wij hebben best wat achter de rug kwa ellende met ons 3'en.
Ik ben was uit huis geplaatst en we waren net onze band aan het herstellen.
Mijn vader is uit eindelijk plots overleden. In een keer was hij er niet meer.
Nu heb ik spijt dat ik hem nooit heb kunnen vertellen dat ik van hem hield. Pas later besef je echt wat een persoon voor je heeft betekend.
Mijn broer en ik zeggen elkaar dan soms wel dat we van elkaar houden. Komt waarschijnlijk ook omdat we verder geen ouders meer hebben en echt alleen elkaar. En ik wil niet nog een keer de zelfde fout maken als bij mn vader.
En tjah mijn vriend, die hoef ik het eigenlijk niet te vertellen. Toch zeggen we het bijna elke dag tegen elkaar
Heftig om te lezen. Ik hoop en denk dat je vader wel weet dat jullie ook van hem hielden, ook al was het lastig om uit te spreken.
Jis_ schreef:Enige waar ik me niet in kan vinden is woorden zijn maar woorden. Klopt wat mij betreft wel als je het niet meent.
Alleen maar ik hou van jou zonder lichamelijk contact is wel best wel kaal, (soms kan dat niet anders met grote afstanden en zelfs nu met Corona) een knuffel zonder de woorden doet dan wel meer voor je denk ik ja.