Tancreda herkenbaar hoor. De forumvriendinnen

Ik merk gewoon dat ik af en toe echt gestresst raak door alle meldingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:Ik schrik echt van de hoeveelheid mensen meer dan 8 uur![]()
Tancreda herkenbaar hoor. De forumvriendinnen![]()
_San87_ schreef:Waar zie je dat? /noob
Willemiens schreef:[url=m/GvtqS5.jpg]Afbeelding[/url]
En dan heb ik ook nog een andere telefoon waar mijn schermtijd ong 4 uur van is….
Ik doe ook veel werk via mijn telefoon, instagram & FB = ook werk maar daar kan ik ook uren op scrollen.
Zelfde als bokt, pinterest en ZARA
Saul schreef:Ik schrik echt van de hoeveelheid mensen meer dan 8 uur![]()
Tancreda herkenbaar hoor. De forumvriendinnen![]()
lovelyfiefy schreef:_San87_ schreef:Waar zie je dat? /noobWillemiens schreef:[url=m/GvtqS5.jpg]Afbeelding[/url]
En dan heb ik ook nog een andere telefoon waar mijn schermtijd ong 4 uur van is….
Ik doe ook veel werk via mijn telefoon, instagram & FB = ook werk maar daar kan ik ook uren op scrollen.
Zelfde als bokt, pinterest en ZARA
Ik zie dat net als Willemiens ^
ik weet dus niet of dat verschil is met Iphone en andere telefoon.
Maar ik heb dus ook een Iphone
Gini schreef:Het is ook echt een maatschappij dingetje. Doe het maar eens: elektronica een dag wegleggen.
De dag nadien:
- appjes van een vriendin die vroeg of je deze avond even langs kan komen. *Oeps gemist*
- een Marktplaats-koper die zijn interesse in jouw product al verloren heeft, want jeetje, 24 uur geen antwoord, dan wil je blijkbaar niet verkopen
- en in die ene groepsapp is er blijkbaar in 1 dag een volledige uitstap geregeld en hebben ze jou wel drie keer gevraagd wat jij ervan vindt, maarja, jij was even telefoonloos.
xSCWx schreef:Maar iedereen die zijn scherm tijd terug wil gaan brengen, wat willen jullie dan in de plaats gaan doen?
Ik heb het “nutteloos scrollen” en lezen op bokt ook echt wel nodig om even rustig op de bank te zitten. Anders blijf ik mezelf voorbij lopen (ik kan niet zo goed stil zitten). Dus ik zou kunnen zeggen dat ik wat nuttigs wil doen in mijn huidige scherm tijd maar dan heb ik nooit meer “pauze”.
xSCWx schreef:Maar iedereen die zijn scherm tijd terug wil gaan brengen, wat willen jullie dan in de plaats gaan doen?
Ik heb het “nutteloos scrollen” en lezen op bokt ook echt wel nodig om even rustig op de bank te zitten. Anders blijf ik mezelf voorbij lopen (ik kan niet zo goed stil zitten). Dus ik zou kunnen zeggen dat ik wat nuttigs wil doen in mijn huidige scherm tijd maar dan heb ik nooit meer “pauze”.