Morgen al de booster halen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:23

Choiix schreef:
Kimberley de SMS wordt gefaseerd verstuurd over de komende zeven dagen. Hiermee ben je in het gunstigste geval 14 dagen eerder aan de beurt, maar als je op leeftijd al bijna aan de beurt bent duurt het langer.

Ik heb overigens nog geen signalen gekregen dat men al sms’jes heeft verstuurd vandaag…

Mwah op leeftijd duurt nog even.. 1988

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:27

chanicha schreef:
Vanmorgen de booster gekregen samen met mijn man maar wat was het koud :brr:
We hadden expres heel vroeg afgesproken, 8 uur, maar hadden er al 6 voor ons maar achter ons was na een kwartier de rij al niet meer af te kijken -O-
@

Dan ben ik blij dat ik in België woon. De vaccinatiecentra zijn hier super georganiseerd, ruime verwarmde wachtruimte, amper 5 minuutjes wachttijd voor je aan de beurt bent (zelfs al ben je te vroeg), daarna nog een kwartier wachten in de wachtruimte om te zien of je niet onwel wordt, en in minder dan een halfuur ben je sowieso weer buiten.

Ik heb trouwens enkel van mijn booster last gehad (koortsig grieperig gevoel). Had Pfizer na 2x Astra Zeneca.

@TS: als je niet slechts voor korte termijn kan uitstellen, zou ik de prik halen en voldoende voorzorg nemen tegen bijwerkingen.

Plop1997

Re: Morgen al de booster halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-21 11:52

Ik heb gelukkig alleen een zere arm, geen hoofdpijn.

Gisteravond ook nog een verslag ingeleverd dus dat is 3/4 verslagen nu al ingeleverd. Vandaag nog eentje en dan eindelijk een beetje van de vakantie genieten.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 11:56

Hier ook alleen wat last van mijn arm, ben alleen erg moe maar dat hoeft niet van de prik te komen :')

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 12:01

Plop1997 schreef:
Ik heb gelukkig alleen een zere arm, geen hoofdpijn.

Gisteravond ook nog een verslag ingeleverd dus dat is 3/4 verslagen nu al ingeleverd. Vandaag nog eentje en dan eindelijk een beetje van de vakantie genieten.

Goed zo! Succes met je laatste verslag en geniet van je welverdiende vakantie