Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalNollie schreef:Even advocaat van de duivel. Als je de deur uitloopt vragen ze of je tevreden bent..... Had je toen niet al wat daarvan moeten zeggen?
Hannanas schreef:Omg wacht even: dus je haaraanzet is donkerder gemaakt en je punten lichter.
Hebben ze folies gebruikt? Kun je aangeven wat ze vrijdag en zaterdag gedaan hebben voor ons? Anders beetje lastig feiten uit je verhaal te halen…
Vind het sowieso raar dat ze geen goede tijdsindicatie gemaakt hebben voor je, geen enkele kapper kan dit in twee uur voor elkaar krijgen. Dus eigenlijk hadden ze sowieso een andere afspraak moeten maken voor je waarin dit alleen gedaan zou worden als jij gewoon kon blijven zitten tot het af was (vrije dag dus).
heidy_wilco schreef:Jeetje, mijn kapster had je echt niet met zulks haar de deur uit laten gaan...
Mijn moeder heeft wel gehad dat een kleur niet goed was uitgekomen. Mijn kapster heeft dat gelijk hersteld. Het leek goed, tot mijn kapster mijn moeder een paar dagen later weer tegenkwam, en het in het daglicht toch niet helemaal goed was. Gelijk weer een afspraak gemaakt om te herstellen, uiteraard zonder kosten. Mijn moeder vroeg erna en de kapster zei ook dat een klant uiteindelijk ook je reclame is. Als zij haar werk goed doet, levert het haar uiteindelijk veel meer op. En ze heeft ook een gruwelijke hekel aan als het gewoon niet goed is. (Ze weigert ook dingen uit te voeren waarvan ze weet dat dit niet bij een klant zal staan, wederom, lopende reclame, zo zal ik nooit een permanent bij haar kunnen krijgen want: Als je een permanent wilt, zoek je maar een andere kapper).
Ik zou dus zeker teruggaan, niet alleen om jou, maar uiteindelijk is het voor de kappersaak zelf ook beter.
Dreamybol schreef:Maar TO heeft aangegeven zaterdag beperkt tijd te hebben. Dan hoort kapster alsnog te communiceren dat het misschien niet gaat lukken.
Op de bon van mijn vorige kapper stond altijd dat je binnen 2 weken terug mocht komen als je toch niet tevreden was. Lijkt mij een mooie termijn. TO heeft wel meteen toen het kon aangegeven dat ze niet blij was. En eerlijk gezegd is haar kapsel ook gewoon geen balayage. De lijn is veel te hard uitgevallen.
Pantykous schreef:BeFunny heb je de foto's gezien?
Een zwarte baan en dan geel haar eronder. Je maakt mij niet wijs dat de kapper dat zelf ook niet ziet, of heeft die haar kappersdiploma bij een pak boter gekregen?