Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovehorses4 schreef:@moonsparkle Ja ik snap het idee. Ochtendurine is inderdaad te laat en als ik niet veel drink ga ik niet plassen over een uur.... Ik plas zo'n vier keer per dag...Ik zal het tegen de assistente zeggen. Beter iets dan niets. Ik verwacht niet dat het blaasgerelateerd is.
marleen_usar schreef:Weet je al meer?
lovehorses4 schreef:zonnebloem18 schreef:Prolactine is een hormoon wat aangemaakt wordt in de hypofyse. Als dat verhoogd is wordt je cyclus langer of blijft helemaal weg. Die is bij mij verhoogd door een goedaardig gezwel in de hypofyse.
Oh jeetje. Hopelijk niet teveel last van?
Ik ben wel benieuwd wat er inderdaad achter zit. De osteopaat begon ook al over het coronavaccin. Ik heb er 1 gehad in februari. Daar schijnen dus ook menstruatiestoornissen door te ontstaan.
Het kan vanalles zijn. Ik hoop het minst erge, maar ik ben er (mede door jullie adviezen) wel van overtuigd dat ik er iets mee moet doen!
justdiesel schreef:Huisartsen, bah!
Bij onze huisarts kan je nooit terecht, je moet soms een week van tevoren een afspraak maken voor op je vrije dag.
Gisteren belde ik ook voor een afspraak, ben door mijn rug gegaan vorige week en na een week pijnstillers slikken werd het alleen maar erger in plaats van minder.
Pijnscheuten zo erg dat ik in elkaar zak.
Maar nee kon gisteren niet terecht, moest maar naar telefonisch spreekuur bellen.
Huisarts is helderziend denk ik want ze weet door de telefoon hoe erg het wel of niet is.![]()
Succes Ts
zonnebloem18 schreef:Dan zou ik zeker aandringen op onderzoek. Kan iets zijn met je schildklier of bijvoorbeeld een verhoogd prolactine.
Dido2316 schreef:'Fijn' dat je in elk geval weet waar je aan toe bent, hoewel ik me goed kan voorstellen dat die diagnose niet fijn is om te krijgen. Hopelijk kan de assistente je vragen beantwoorden!