Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:uiteraard zie je dat niet. Ik hoop in ieder geval dat diegenen die iets onder de leden hebben wel bedenken om ff niet onder de mensen te komen.
anjali schreef:Kinke schreef:uiteraard zie je dat niet. Ik hoop in ieder geval dat diegenen die iets onder de leden hebben wel bedenken om ff niet onder de mensen te komen.
Precies dat bedoel ik.Maar die personen weten het zelf wel.Houden dan ook nog geen afstand en een paar dagen later heb ik het dan ook.Op zo'n manier verspreiden vervelende virussen zich.
Stef_Diva schreef:Van niet meer openbaar gaan bij een snotneus of iets vergelijkbaars (en negatief) maakt sommige problemen alleen maar groter (uitgestelde griepgolven, heftigere reacties op “standaard” virussen). Er moet ook een soort van natuurlijke weerstand in een lichaam aanwezig zijn en dat krijg je niet door nooit geen verkoudheid op te lopen. Kort gezegd ben ik blij te horen dat iemand met een negatieve uitslag gewoon zijn leven leeft.
Ik weet dat er uitzonderingen zijn en dat er mensen zijn waarvoor een simpele verkoudheid heel veel problemen kan veroorzaken. Maar dan moet diegene zichzelf beschermen of het risico aanvaarden.
Sizzle schreef:Nu het weer kouder is moeten ook heel veel mensen de sneus snuiten als ze ergens binnen komen, domweg door het temeratuurverschil (loopneus).
Stef_Diva schreef:Van niet meer openbaar gaan bij een snotneus of iets vergelijkbaars (en negatief) maakt sommige problemen alleen maar groter (uitgestelde griepgolven, heftigere reacties op “standaard” virussen). Er moet ook een soort van natuurlijke weerstand in een lichaam aanwezig zijn en dat krijg je niet door nooit geen verkoudheid op te lopen. Kort gezegd ben ik blij te horen dat iemand met een negatieve uitslag gewoon zijn leven leeft.
Ik weet dat er uitzonderingen zijn en dat er mensen zijn waarvoor een simpele verkoudheid heel veel problemen kan veroorzaken. Maar dan moet diegene zichzelf beschermen of het risico aanvaarden.