Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caira schreef:Mijn dochter is nu 9 maanden, dus ik ben tijdens lockdown en avondklok bevallen. Ik heb geen prik gehad en me eigenlijk ook geen zorgen gemaakt. Ik vond het juist heerlijk! Onze eigen cocon, geen visite in het ziekenhuis, ik heb daar 4 dagen gelegen. Geen visite de eerste weken thuis, niemand die aan mijn buik zat. Ik had het niet anders willen hebben, kan het iedereen aanraden!
Saintelette schreef:Caira schreef:Mijn dochter is nu 9 maanden, dus ik ben tijdens lockdown en avondklok bevallen. Ik heb geen prik gehad en me eigenlijk ook geen zorgen gemaakt. Ik vond het juist heerlijk! Onze eigen cocon, geen visite in het ziekenhuis, ik heb daar 4 dagen gelegen. Geen visite de eerste weken thuis, niemand die aan mijn buik zat. Ik had het niet anders willen hebben, kan het iedereen aanraden!
Nou dat vond ik juist helemaal niks. Ik ben in 2020 bevallen en ik vond het verschrikkelijk dat m’n eigen ouders eigenlijk niet eens binnen mochten in de kraamweek.
Wij moesten daarnaast een GUO ipv een SEO laten uitvoeren met 20 weken, daar mocht m’n vriend niet eens bij aanwezig zijn. Sterker nog, hij mocht niet eens in het ziekenhuis zijn. Super fijn om dat in je eentje te moeten doen, zeker als je dan te horen zou krijgen dat er afwijkingen gevonden zijn
wendely schreef:Ik ben 14 weken zwanger, niet gevaccineerd en laat me ook niet vaccineren. Niet omdat ik tegen vaccineren ben, maar op dit moment is er gewoon veel te weinig correcte data over wat de bijwerkingen en of gevolgen nou eigenlijk zijn. Had ik al kinderen gehad had ik me hoogstwaarschijnlijk laten vaccineren. Maar gezien het feit dat we 5.5j over deze zwangerschap hebben gedaan waarvan 3j ivf, is het mij het risico niet waard op dit moment. Gelukkig is het hier waar ik woon niet zo dat niet-gevaccineerden allerlei beperkingen worden opgelegd wat het misschien wel makkelijker maakt.