Ik weet niet wat ik kan zeggen.

En wat een wachttijd voor de scan zeg.
Recent had ik dacht men migraine maar na 5 dagen kreeg ik uitvalsverschijnselen in mijn benen erbij. En halfzijdig deels verlamd.
En ik heb al tig jaar migraine maar alles was aanstellerij dus nooit gedocumenteerd blijkt zegt mijn “nieuwe” huisarts.
Ik kon wegens een uitvaller zei men dezelfde dag nog de MRI in, maar in het verslag staat dus de verdenking hersenbloeding.
Geen idee of ik een spoedplek gekregen heb of dat er echt een uitvaller was, maar ik had 24 uur later de uitslagen allemaal al.
Ook bij mij is er gekeken of ik geen hersentumor had gezien de uitval af en toe al ontzettend lang.
De neuroloog en nieuwe huisarts schrokken dat i nooit doorgestuurd ben naar een neuroloog.
Godzijdank is het hier echt migraine, maar als je hoort op een toon van godzijdank: “ik ben blij dat je gister de mri in kon al, en je nu al kan vertellen dat je geen hersentumor hebt”
Dan zit je echt op je stoel van; wacht even.
Wat zei u zojuist?
En dan lees je nu dit topic en morgen moet ik ter afsluiting naar de neuroloog, en dat datkwartje de verkeerde kant op viel bij jullie…
Dan besef je hoe blij je mag zijn dat je gevoelsmatig voor niks gaat morgen zelf.
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe komende tijd.
En wat vreselijk klöte dat er nooit iemand eerder goed actie ondernomen heeft.
Dikke knuffel voor jullie allemaal en ik hoop heel erg hard met jullie mee.