Marije_jiplover schreef:Ik moet zeggen dat ik hier ook wel wat ondankbare reacties lees...
Ik denk toch dat de gever van een kadootje het beste met de ouders en het kindje voor heeft, anders was er uberhaupt geen kadootje.
Je ziet hier al dat elke ouder anders is, in wat die wel of niet leuk vindt, dus er is niet 1 kado dat áltijd op safe gegeven kan worden. Maar om dat zelfs te lezen dat je met bepaalde kadootjes 'helemaal niet blij bent', tja, sorrie, dat komt ondankbaar op mij over.
Je hoeft natuurlijk niet tegen diegene te zeggen dat je het cadeautje compleet ruk vindt, maar sommige mensen geven wel echt dingen waar je helemaal niks mee kan. Denk aan te kleine luiers of lelijke kleding. Dat kan je vrij makkelijk doneren, maar als je 5 verschillende vrienden hebt die iets hebben laten personaliseren voor aan de muur met geboortedatum, gewicht en tijd enzo wat je écht niet mooi vindt dan is het ook gewoon zonde. Dan hebben zij geld en aandacht besteed aan iets wat ik niet in m'n huis ga neerzetten. Of het voorbeeld van alleen maar grote knuffels krijgen, terwijl je er zelf geen plek voor hebt.
Dan is vragen wat mensen zouden waarderen de beste optie in mijn ogen.