Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AMCM schreef:Overdag: veel water, sportdrank en slaap.
Om 17 uur stipt: een erg vette hap met koude cola.
Daarna komt het weer goed.
Sommigen zweren bij 's ochtends opnieuw alcohol drinken maar dat moet je maar net willen![]()
En de aller- aller- allerbelangrijkste tip!:
Voor het slapengaan drinken tot je er haast misselijk van wordt. Neem een grote fles water én een flesje sportdrank mee en drink het allemaal op. Zelfs als je denkt dat je niet meer kan, verder drinken.
Dit verkleint de kans op een kater enorm, omdat je je hersencellen en lichaam voldoende hydrateert.
Ineke2 schreef:Ik vind het bijzonder dat mensen schijnbaar regelmatig een kater hebben? Kennen jullie je grens dan niet?
Zo leuk is het toch niet om een kater te hebben als ik het alleen al lees ( Ja ik heb nog nooit een kater gehad, wel een keer echt dronken geweest en dat was meteen de laatste keer )… Toen heb ik flink veel water gedronken daarna zover dat ging.
Van ts snap ik nog dat die haar grens niet kende. Nu inmiddels heeft ze haar les geleerd hoop ik
Snippergroen schreef:Geroosterd brood met roerei klinkt top
Mijn ultieme katervoer zijn de japaleño kaas broodjes van de Jumbomaar vaak maak ik juist een groene smoothie met kokoswater om mijn vochtbalans weer een beetje oke te krijgen
dat doe ik dan wel na het opstaan en eet dan later wel iets wat zwaarder op de maag valt.
Cowboy55 schreef:knap. Maar wellicht is mijn bloedworst met stukjes vet spek (alleen de witte stukjes) dat ook voor anderen.
AmyII schreef:Cowboy55 schreef:knap. Maar wellicht is mijn bloedworst met stukjes vet spek (alleen de witte stukjes) dat ook voor anderen.
Wooow… ja, nee, daar zou ik niet echt goed op gaan. Destijds at ik trouwens ook echt makkelijk gebakken krieltjes met zout óf gekookte spaghetti met kikkoman en sambal voor ontbijt bij een kater.
AmyII schreef:Zoooo lekkerrr!! Dat is echt een guilty pleasure. Of tisti met sambal. Of een pistolet/ pitabroodje met kaas en sambal. Mjam!
Edit: tOsti met sambal. Tosti
Cowboy55 schreef:AmyII schreef:Zoooo lekkerrr!! Dat is echt een guilty pleasure. Of tisti met sambal. Of een pistolet/ pitabroodje met kaas en sambal. Mjam!
Edit: tOsti met sambal. Tosti
Alles met sambal eigenlijk. Maar geen sambal oelek. Tegenwoordig met verse rawits en gefermenteerde garnalenpasta. En ketjap manis.
Gimme_Joy schreef:Voordat ik ging slapen altijd een halve liter water en 2 paracetamol. Ontbijt 2 gebakken eieren met kaas. En veel water.
Maar de laatste keer dat ik een kater had, poeh... geen idee eigenlijk
nuscaniels schreef:Gimme_Joy schreef:Voordat ik ging slapen altijd een halve liter water en 2 paracetamol. Ontbijt 2 gebakken eieren met kaas. En veel water.
Maar de laatste keer dat ik een kater had, poeh... geen idee eigenlijk
Beter helemaal geen paracetamol als je teveel gedronken hebt. Is niet zo verstandig voor je lever.
Roosch schreef:Ik gok zomaar dat de meesten niet drinken omdat de kater zo leuk is..