Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SdaphneS schreef:Ik heb de irritante gewoonte 2 minuten voor mijn wekker wakker te worden. Die laat ik dan af gaan en dan sta ik direct uit bed. Kopje thee zetten en wakker worden.

) en thee. Het is niet dat ik in de ochtend springlevend ben, ik kan makkelijk terug in slaap vallen wanneer ik wakker word. Maar ik heb (gelukkig) zeker geen ochtendhumeur. Ik vind het fijn om in de ochtend uitgebreid mijn tijd te kunnen nemen om te ontbijten en dergelijke. 

Lang leve een niet meewerkend brein haha. Maar om het samen te vatten: ik ben geen ochtendmens                                                         
 ( meestal in de hoop dat ik toch nog even in slaap val 
 )                                                         

uitgebreid eten doe ik ‘s middags wel. Ik flikker een berg hagelslag tussen een boterham en eet die in de auto op (ja, met alle gevolgen van dien). Die tijd die ik aan ontbijten kan besteden, besteed ik liever aan in bed liggen 

Judith_ schreef:Man snoozed minstens 3 x tot grote ergernis van mij. We werken allebei in shiften en hebben een baby die bij ons slaapt. Dus als de ene om 5:30 moet opstaan moet de andere de late werken. Maar het feit dat man het nodig vind om ook op dat tijdstip te snoozen doet mijn bloed koken. Zou hem het liefst met wekker en al van de trap duwen op dat tijdstip.
Ik ben dus zo iemand die vijf minuten voor de wekker af gaat wakker en uit bed is. Douche, omkleed en 15 minuten laten op de fiets naar het werk zit met mijn ontbijt in mijn tas.
Op dat vlak absoluut geen match made in heaven.

opzich is het rare aan mij ook dat ineens die knop omgaat van "ik vermoord je met mijn blik naar oh ik ben wakker. Goedemorgen allemaal. Werkse en een fijne dag  
 "