CalipsoLover schreef:Ik heb woensdag dus mijn eerste prik gehad en heb tot het laatste moment zitten twijfelen of ik de juiste keuze maakte. Het probleem is vooral dat mijn ouders enorm tegen zijn net zoals een groot deel van mijn omgeving, ik kreeg dat artikel over menstruatiestoornissen nog doorgestuurd door iemand terwijl ik op mijn stoel zat te wachten op de dokter. Maar buiten een stijve arm heb ik geen last gehad. Ik probeer er niet te veel over na te denken of ik nu juist of niet juist gehandeld heb.
Over het al dan niet corona krijgen om verder op dierenfan in te gaan, persoonlijk was dat voor mij geen reden. Ik heb hoogstwaarschijnlijk ook wel eens corona gehad maar nooit getest geweest (was nog in het begin). Maar als jong, gezond iemand is corona vaak niet heftiger dan een gewone griep, er zijn uitzonderingen natuurlijk. Maar ik was vroeger jaarlijks goed ziek van de griep, vaak ook meerdere keren per jaar. Laat corona zelf krijgen geen motivatie zijn om je te laten vaccineren, op dat vlak geloof ik genoeg in mijn eigen immuunsysteem.
Misschien onduidelijk geschreven door mij. Ik ben jong maar in april corona gehad dankzij collega die ziek kwam werken. Daar ben ik 2,5 week zeer zeer ziek van geweest en daarna weken nodig gehad voor volledig herstel. Inmiddels alles weer zoals het hoort gelukkig maar door die ervaring mij dus laten vaccineren. Door die ervaring durf ik niet langs mijn moeder te gaan vanwege afgelopen week contact met besmet persoon helaas.... Zelf nergens last van tot nu toe gelukkig