idylle schreef:Ik heb gisteren de eerste Pfizer vaccinatie gekregen. Een minuut na het zetten kreeg ik wat wazig zicht en voelde ik me licht voor een paar minuutjes echt niet goed. Maar toen ik even op m'n ademhaling lette ging alles weer goed en was m'n zicht ook weer goed. Afgelopen nacht een paar x wakker geworden als ik op die arm had gelegen, maar verder totaal geen last gehad.
Nu hoorde ik dat je van de tweede prik meer en heftigere bijwerkingen kunt krijgen en nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Met welke prik had je de meeste bijwerkingen, of bij beide bijwerkingen of juist bij beide geen bijwerkingen. En met welk vaccin je geprikt bent. Brand los.
Ik heb dezelfde gehad en had ook na paar minuten dat ik licht in mijn hoofd wordt, dit hield dan wel paar uur aan maar de volgende dag was het weg, bij de 1e prik had ik erg last van mijn arm en dan in erop liggen en omhoog brengen,niks ernstigs.
De 2e prik had ik weer dezelfde duizeligheid en de volgende dag was dat ook weer over en ik heb toen geen last van mijn arm gehad.
Dus ik heb eigenlijk nergens last van gehad.
Mijn nichtje die heeft deze ook gehad en had bij de 1 nergens last van. Ja ook haar arm een beetje maar meer miet, maar bij de 2e is ze 2 dagen gevloerd geweest, echt 2 dagen ziek op bed gelegen dus ik was ook best beetje bang hiervoor maar gelukkig niet gehad.
Dus iedereen reageert anders.
Misschien moet ik erbij zeggen dat ik wel boel allergieën heb en ik daardoor denk ik ook licht in mijn hoofd werd voor paar uur. Werd beide rond 15 u geprikt en pas na het slapen was het weg.