Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik denk juist eerder "doe asjeblieft wat luchtigers aan" als met dit weer iemand een lange broek aan heeft
moonsparkle schreef:Ik vind dit ook best erg om te lezen. Als je je benen kapot schuurt vind ik het logisch dat je liever geen jurk draagt, dat is gewoon pijnlijk.
Maar geen korte broek of jurk omdat je je schaamt, dat vind ik echt heel jammer om te lezen. Vooral als je het wel in eigen tuin draagt maar buiten niet. Zelfs als mensen er wat van zouden vinden, wat maakt dat dan uit? Je bent wie je bent. Ik wou soms dat mensen wat meer konden denken wat als er geen mensen zijn om te oordelen, zou je het dan wel dragen? Sommige dus wel als ik het zo lees. Vind het heel erg hoe mensen beïnvloed kunnen worden door mensen.
Doet me ook wel denken aan dat je op het strand genoeg mannen ziet met een dikke buik die zich er niet voor lijken te schamen en dat vrouwen het heel snel hebben over ik durf niet in bikini of helemaal niet naar het strand in badkleding.
Sizzle schreef:Ik vind knieen zulke rare lelijke dingen. Dat vind ik gewoon in het algemeen (ook bij modellen en zo) en niet perse van mezelf. Zakelijk of voor netjes vind ik het daarom ongemakkelijk om iets boven de knie te hebben maar dat is gewoon een rare afwijking van mezelf