Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:O ja, iemand in mijn vriendenkring die na de vaccinatie ineens een neurologische aandoening heeft en continu trilt, mijn eigen vriend die na de vaccinatie geteisterd wordt door epileptische aanvallen, een vriendin die doodziek wordt meteen na de vaccinatie, in het verzorgingstehuis van mijn tante waar een uitbraak is nadat de mensen gevaccineerd zijn met als gevolg 6 doden... Moet ik nog doorgaan ? Allemaal redenen om je dus NIET te laten vaccineren.
hahahatsjoe schreef:O ja, iemand in mijn vriendenkring die na de vaccinatie ineens een neurologische aandoening heeft en continu trilt, mijn eigen vriend die na de vaccinatie geteisterd wordt door epileptische aanvallen, een vriendin die doodziek wordt meteen na de vaccinatie, in het verzorgingstehuis van mijn tante waar een uitbraak is nadat de mensen gevaccineerd zijn met als gevolg 6 doden... Moet ik nog doorgaan ? Allemaal redenen om je dus NIET te laten vaccineren.
Winged schreef:hahahatsjoe schreef:O ja, iemand in mijn vriendenkring die na de vaccinatie ineens een neurologische aandoening heeft en continu trilt, mijn eigen vriend die na de vaccinatie geteisterd wordt door epileptische aanvallen, een vriendin die doodziek wordt meteen na de vaccinatie, in het verzorgingstehuis van mijn tante waar een uitbraak is nadat de mensen gevaccineerd zijn met als gevolg 6 doden... Moet ik nog doorgaan ? Allemaal redenen om je dus NIET te laten vaccineren.
Zit jij niet helemaal hopeloos in het verkeerde topic?
Winged schreef:hahahatsjoe schreef:O ja, iemand in mijn vriendenkring die na de vaccinatie ineens een neurologische aandoening heeft en continu trilt, mijn eigen vriend die na de vaccinatie geteisterd wordt door epileptische aanvallen, een vriendin die doodziek wordt meteen na de vaccinatie, in het verzorgingstehuis van mijn tante waar een uitbraak is nadat de mensen gevaccineerd zijn met als gevolg 6 doden... Moet ik nog doorgaan ? Allemaal redenen om je dus NIET te laten vaccineren.
Zit jij niet helemaal hopeloos in het verkeerde topic?
bigone schreef:hahahatsjoe schreef:O ja, iemand in mijn vriendenkring die na de vaccinatie ineens een neurologische aandoening heeft en continu trilt, mijn eigen vriend die na de vaccinatie geteisterd wordt door epileptische aanvallen, een vriendin die doodziek wordt meteen na de vaccinatie, in het verzorgingstehuis van mijn tante waar een uitbraak is nadat de mensen gevaccineerd zijn met als gevolg 6 doden... Moet ik nog doorgaan ? Allemaal redenen om je dus NIET te laten vaccineren.
Nee hoor, dat was maanden geleden al duidelijk hoe je er over dacht. Maar je vriend is dus één van de drie mensen die een flinke epilepsie aanval heeft gehad van de 12 miljoen prikken die gezet zijn. Heel vervelend en hoop dat hij weer goed is.
VuurVleugels schreef:Dat dus. Hahahatsjoe, ik heb gevraagd of dit topic pro-vaccinatie mag blijven zodat twijfelaars die graag redenen horen om het wél te doen deze hier kunnen vinden. Er zijn al veel topics waarin redenen om het niet te doen welkom zijn. Alle 'kampen' zijn niet goed bezig geweest in de topics, daar heb je gelijk in, maar met het oog op vooruitkijken willen we dat nu stoppen.
hahahatsjoe schreef:VuurVleugels schreef:Dat dus. Hahahatsjoe, ik heb gevraagd of dit topic pro-vaccinatie mag blijven zodat twijfelaars die graag redenen horen om het wél te doen deze hier kunnen vinden. Er zijn al veel topics waarin redenen om het niet te doen welkom zijn. Alle 'kampen' zijn niet goed bezig geweest in de topics, daar heb je gelijk in, maar met het oog op vooruitkijken willen we dat nu stoppen.
Het is fijn dat je dat gevraagd hebt, maar net als je in ons topic van niet gevaccineerden deed, nl. jouw pro vaccinatie mening geven, mag ik mijn tegengeluid laten horen. Dus dat.
hahahatsjoe schreef:Droom lekker verder, de mensen die ik noem zijn een paar van de velen. Er zijn er genoeg die nergens last van hebben, maar je zult maar net degene zijn die wel ernstige bijwerkingen krijgt. Heb ik nog nooit gehoord van de griepspuit, zoveel.
hahahatsjoe schreef:Nee hoor, dit is een discussieforum en ik geef mijn mening. Net als jullie in ons topic deden, zie hierboven.
VuurVleugels schreef:Daar ben ik bij jullie toch ook mee gestopt? En ik heb andere pro-vaxxers gevraagd hetzelfde te doen. Oog om oog, tand om tand heeft echt nog nóóit iemand verder geholpen.
hahahatsjoe schreef:bigone schreef:Nee hoor, dat was maanden geleden al duidelijk hoe je er over dacht. Maar je vriend is dus één van de drie mensen die een flinke epilepsie aanval heeft gehad van de 12 miljoen prikken die gezet zijn. Heel vervelend en hoop dat hij weer goed is.
Droom lekker verder, de mensen die ik noem zijn een paar van de velen. Er zijn er genoeg die nergens last van hebben, maar je zult maar net degene zijn die wel ernstige bijwerkingen krijgt. Heb ik nog nooit gehoord van de griepspuit, zoveel.
hahahatsjoe schreef:VuurVleugels schreef:Dat dus. Hahahatsjoe, ik heb gevraagd of dit topic pro-vaccinatie mag blijven zodat twijfelaars die graag redenen horen om het wél te doen deze hier kunnen vinden. Er zijn al veel topics waarin redenen om het niet te doen welkom zijn. Alle 'kampen' zijn niet goed bezig geweest in de topics, daar heb je gelijk in, maar met het oog op vooruitkijken willen we dat nu stoppen.
Het antwoord is nee. Het is fijn dat je dat gevraagd hebt, maar net als je in ons topic van niet gevaccineerden deed, nl. jouw pro vaccinatie mening geven, mag ik mijn tegengeluid laten horen. Dus dat.
Relaxed schreef:Ik heb er van het coronavaccin ook nog nooit zoveel gehoord zoals jij beschrijft, eigenlijk ken ik zelfs helemaal niemand die een bijwerking van het vaccin heeft gehad en ik ken er genoeg die doodziek zijn geweest van het coronavirus.
VuurVleugels schreef:Ik sluit bokt af. Ik zit nu huilend achter mijn PC omdat ik zowel hier als via PB wordt uitgescholden en gekleineerd.
Bokt is voor mij wel even verpest nu. Ik snap dat de anti-vaxxers klaar waren met de pro-vaxxers, maar nu doen jullie het keihard bij ons. De gepesten worden de pesters. Heel erg naar dit.
Relaxed schreef:VuurVleugels schreef:Ik sluit bokt af. Ik zit nu huilend achter mijn PC omdat ik zowel hier als via PB wordt uitgescholden en gekleineerd.
Bokt is voor mij wel even verpest nu. Ik snap dat de anti-vaxxers klaar waren met de pro-vaxxers, maar nu doen jullie het keihard bij ons. De gepesten worden de pesters. Heel erg naar dit.
Ik keur dat niet goed, maar je gaat er zelf ook wel behoorlijk hard en stellig in..