Redenen om je wél te laten vaccineren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 13:52

O ja, iemand in mijn vriendenkring die na de vaccinatie ineens een neurologische aandoening heeft en continu trilt, mijn eigen vriend die na de vaccinatie geteisterd wordt door epileptische aanvallen, een vriendin die doodziek wordt meteen na de vaccinatie, in het verzorgingstehuis van mijn tante waar een uitbraak is nadat de mensen gevaccineerd zijn met als gevolg 6 doden... Moet ik nog doorgaan ? Allemaal redenen om je dus NIET te laten vaccineren.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 13:54

hahahatsjoe schreef:
O ja, iemand in mijn vriendenkring die na de vaccinatie ineens een neurologische aandoening heeft en continu trilt, mijn eigen vriend die na de vaccinatie geteisterd wordt door epileptische aanvallen, een vriendin die doodziek wordt meteen na de vaccinatie, in het verzorgingstehuis van mijn tante waar een uitbraak is nadat de mensen gevaccineerd zijn met als gevolg 6 doden... Moet ik nog doorgaan ? Allemaal redenen om je dus NIET te laten vaccineren.

Zit jij niet helemaal hopeloos in het verkeerde topic?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 13:55

Moet verschrikkelijk lachen om sommige mensen. Die verpestten het topic met redenen om je niet te laten vaccineren en hier heiliger doen dan de paus. Dit is een discussieforum dus ook wij die zich niet laten vaccineren mogen hun mening in dit topic zetten, net als jullie bij ons topic deden. Dus dat.

BigOne

hahahatsjoe schreef:

Nee hoor, dat was maanden geleden al duidelijk hoe je er over dacht. Maar je vriend is dus één van de drie mensen die een flinke epilepsie aanval heeft gehad van de 12 miljoen prikken die gezet zijn. Heel vervelend en hoop dat hij weer goed is.

hahahatsjoe

Winged schreef:
hahahatsjoe schreef:

Nee hoor, dit is een discussieforum en ik geef mijn mening. Net als jullie in ons topic deden, zie hierboven.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-21 13:57

Winged schreef:
hahahatsjoe schreef:

Dat dus. Hahahatsjoe, ik heb gevraagd of dit topic pro-vaccinatie mag blijven zodat twijfelaars die graag redenen horen om het wél te doen deze hier kunnen vinden. Er zijn al veel topics waarin redenen om het niet te doen welkom zijn. Alle 'kampen' zijn niet goed bezig geweest in de topics, daar heb je gelijk in, maar met het oog op vooruitkijken willen we dat nu stoppen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 13:57

bigone schreef:
hahahatsjoe schreef:

Nee hoor, dat was maanden geleden al duidelijk hoe je er over dacht. Maar je vriend is dus één van de drie mensen die een flinke epilepsie aanval heeft gehad van de 12 miljoen prikken die gezet zijn. Heel vervelend en hoop dat hij weer goed is.

Droom lekker verder, de mensen die ik noem zijn een paar van de velen. Er zijn er genoeg die nergens last van hebben, maar je zult maar net degene zijn die wel ernstige bijwerkingen krijgt. Heb ik nog nooit gehoord van de griepspuit, zoveel.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 13:58

VuurVleugels schreef:
Dat dus. Hahahatsjoe, ik heb gevraagd of dit topic pro-vaccinatie mag blijven zodat twijfelaars die graag redenen horen om het wél te doen deze hier kunnen vinden. Er zijn al veel topics waarin redenen om het niet te doen welkom zijn. Alle 'kampen' zijn niet goed bezig geweest in de topics, daar heb je gelijk in, maar met het oog op vooruitkijken willen we dat nu stoppen.

Het antwoord is nee. Het is fijn dat je dat gevraagd hebt, maar net als je in ons topic van niet gevaccineerden deed, nl. jouw pro vaccinatie mening geven, mag ik mijn tegengeluid laten horen. Dus dat.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 14-06-21 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 13:59

Dan heeft de rest de bijwerking dus niet gemeld, apart wanneer het zo heftig is.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-21 13:59

hahahatsjoe schreef:
VuurVleugels schreef:

Het is fijn dat je dat gevraagd hebt, maar net als je in ons topic van niet gevaccineerden deed, nl. jouw pro vaccinatie mening geven, mag ik mijn tegengeluid laten horen. Dus dat.

Daar ben ik bij jullie toch ook mee gestopt? En ik heb andere pro-vaxxers gevraagd hetzelfde te doen. Oog om oog, tand om tand heeft echt nog nóóit iemand verder geholpen.
Laatst bijgewerkt door VuurVleugels op 14-06-21 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 13:59

bigone schreef:
Dan heeft de rest de bijwerking dus niet gemeld, apart wanneer het zo heftig is.

Ik neem aan dat je op mij reageert, ook de neurologische bijwerking is gemeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:00

hahahatsjoe schreef:
Droom lekker verder, de mensen die ik noem zijn een paar van de velen. Er zijn er genoeg die nergens last van hebben, maar je zult maar net degene zijn die wel ernstige bijwerkingen krijgt. Heb ik nog nooit gehoord van de griepspuit, zoveel.

Ik heb er van het coronavaccin ook nog nooit zoveel gehoord zoals jij beschrijft, eigenlijk ken ik zelfs helemaal niemand die een bijwerking van het vaccin heeft gehad en ik ken er genoeg die doodziek zijn geweest van het coronavirus.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:01

hahahatsjoe schreef:
Nee hoor, dit is een discussieforum en ik geef mijn mening. Net als jullie in ons topic deden, zie hierboven.

Lieve schat, ik ben niet in dat topic geweest. Juist omdat ik geen zin had in een discussie als deze. Ik respecteer iedereens keuze om wel of niet te vaccineren, maar ik heb geen zin om op deze wijze toegesproken te worden.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:01

VuurVleugels schreef:
Daar ben ik bij jullie toch ook mee gestopt? En ik heb andere pro-vaxxers gevraagd hetzelfde te doen. Oog om oog, tand om tand heeft echt nog nóóit iemand verder geholpen.

O ja ? Hoeveel bladzijden heeft dat geduurd, 50 ? Toen was ons topic allang verpest en was ik en meerderen met mij allang gestopt met reageren. Het heeft trouwens niets te maken met oog om oog, de vreselijke bijwerkingen die ik in mijn nabije omgeving heb gezien hebben mij alleen maar standvastiger gemaakt, ik laat mij niet vaccineren.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:02

Ja sinds gisteren mag ik ook iemand kennen, die zich al twee keer heeft laten vaccineren en onmiddellijk bijwerkingen had, waar je op zijn zachtst gezegd niet op zit te wachten. Maar dat is allemaal niet zo erg als doodgaan op de intensive care aan covid19. En of er een onderliggende oorzaak was is eigenlijk voor niemand interessant. Eerst gezond en dan ziek. Vuurvliegje wat je mening of je oprechte overtuiging is, wees wel bereid dan ook de verantwoording te nemen, wanneer iemand via jullie topics zich ook echt laat vaccineren. Het kan goed gaan en het kan misgaan. Waar het mee te maken heeft is niet interessant. Maar op het geweten van mensen te spelen zou niet mogen.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:03

hahahatsjoe schreef:
bigone schreef:

Gelukkig moeten bijwerkingen bijgehouden worden en hebben we een speciale toezichtsinstantie om dit soort dingen in de gaten te houden. Als er ook maar enige indicatie is dat het vaccin iets veroorzaakt, wordt daarop ingegrepen. Zie: trombose-berichten en het verloop ervan.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:03

Ik laat me vaccineren omdat de vaccinatie mijn vaders leven heeft gered. Daar was zijn dokter van overtuigd. Hij is longpatiënt en is twee weken na zijn vaccinatie besmet geraakt met het virus. Wat nu een hele zware verkoudheid met een paar koortsdagen was had veel slechter kunnen aflopen voor iemand met zwakke longen zoals hij als zijn immuunsysteem niet al klaar was om de strijd aan te gaan.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:04

hahahatsjoe schreef:
VuurVleugels schreef:

Het antwoord is nee. Het is fijn dat je dat gevraagd hebt, maar net als je in ons topic van niet gevaccineerden deed, nl. jouw pro vaccinatie mening geven, mag ik mijn tegengeluid laten horen. Dus dat.

Het enige verschil is dat wij geen nepinformatie verspreiden en jij wel.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:04

Relaxed schreef:
Ik heb er van het coronavaccin ook nog nooit zoveel gehoord zoals jij beschrijft, eigenlijk ken ik zelfs helemaal niemand die een bijwerking van het vaccin heeft gehad en ik ken er genoeg die doodziek zijn geweest van het coronavirus.

Die ken ik ook genoeg, maar 98% van de mensen heeft weinig tot geen last van het virus en het vaccin kent dus verschrikkelijke bijwerkingen die ik ook van nabij heb gezien. Diegene die nu constant trilt was net 30 en volgens de neuroloog is de kans groot dat het niet meer over gaat.

Ik heb trouwens mijn punt gemaakt, geen zin in weer een zinloze discussie dus zal verder niet meer reageren. Wil iemand nog iets weten mogen ze me altijd PBen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:05

janderegelaa schreef:
Het enige verschil is dat wij geen nepinformatie verspreiden en jij wel.

Gut heb je haar weer. Of hem ? Ik verspreid geen nepinformatie. Wat ik beschrijf heb ik in mijn eigen omgeving meegemaakt en het is hartverscheurend. Veel plezier nog !

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-21 14:05

Ik sluit bokt af. Ik zit nu huilend achter mijn PC omdat ik zowel hier als via PB wordt uitgescholden en gekleineerd.

Bokt is voor mij wel even verpest nu. Ik snap dat de anti-vaxxers klaar waren met de pro-vaxxers, maar nu doen jullie het keihard bij ons. De gepesten worden de pesters. Heel erg naar dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:06

VuurVleugels schreef:
Ik sluit bokt af. Ik zit nu huilend achter mijn PC omdat ik zowel hier als via PB wordt uitgescholden en gekleineerd.

Bokt is voor mij wel even verpest nu. Ik snap dat de anti-vaxxers klaar waren met de pro-vaxxers, maar nu doen jullie het keihard bij ons. De gepesten worden de pesters. Heel erg naar dit.

Ik keur dat niet goed, maar je gaat er zelf ook wel behoorlijk hard en stellig in..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:12

Het geeft goed aan hoe erg de tweedeling geworden is.
Ter geruststelling... het zijn er maar een paar op de hele hoop :j Dus met de meerderheid valt het wel mee.

Wat ik wel apart vind is dat de mensen die van te voren al tegen vaccinatie waren, juist de mensen kennen met de bijwerkingen... Je zou bijna denken dat toeval niet bestaat...

Ik heb me wel laten vaccineren, en bijna iedereen in mijn omgeving ook, en daarbuiten. En ik heb nog van helemaal niemand iets over bijwerkingen gehoord.. Oh nee, niet liegen. Van 1 iemand inderdaad, die kreeg een longontsteking na de vaccinatie.
maar dan zit ik dus wel in een groep mensen met een hoop mazzel, zo goed als allemaal de dans ontsprongen qua bijwerkingen.. :j

Ik laat mij vaccineren omdat ik vertrouwen heb in alle jaren wetenschap / onderzoek, ik heel recalcitrant geworden ben van een aantal argumenten om het niet te laten doen (te erg ja :') 0 en ik het bijna genant vind om een vaccin te weigeren terwijl er elders op de wereld mensen schreeuwen om asjeblieft het vaccin te krijgen, maar niet rijk genoeg zijn om dat te regelen..

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:13

Relaxed schreef:
VuurVleugels schreef:

Ik keur dat niet goed, maar je gaat er zelf ook wel behoorlijk hard en stellig in..

Omdat iemand een uitgesproken mening heeft in een discussie, is dat natuurlijk nooit een vrijbrief om zulke nare pb's te sturen. Al helemaal niet omdat dáár niet op gemod kan worden en op (tegen) reacties in een discussie topic wél.

Mensen die zulke laffe pb's sturen, zijn je aandacht niet waard, VuurVleugel.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 14:15

Via PB uitschelden is kinderachtig en lijkt op pesten. Maak er toch alsjeblieft geen groepjes van, in die zin van pro- of anti-. We zijn allemaal gewoon mensen die op basis op de door hun gefocuste informatie binnen krijgen. Denk persoonlijk dat niemand hier zit omdat ie een ander iets toewenst. We willen allemaal dat iedereen zo gezond en heel mogelijk door deze situatie komt. En dat gaat makkelijker, wanneer we elkaar ondersteunen, in plaats van elkaar in hokjes duwen.

En geloof me het kan anders en het werkt. Zonder discriminatie met zijn allen gezellig picknicken. Of naar een spontaan concert luisteren.

Volgens mij word de sfeer op bokt een stuk leuker wanneer het onderwerp wel of niet vaccineren, even voor een tijdje geblokkeerd wordt.