Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Ipv ORS of isodranken : simpel pak vruchtensap zonder bubbels, etc. 50/50 met water en 1/4 tl (dieet)zout per 1/2L. Zonder water is het vruchtensap te geconcentreerd om de suikers makkelijk op te nemen, vandaar verdunnen met water. Doe ik hier ook als het te warm wordt, eten wil je dan op een gegeven moment niet echt meer en enkel water doet het ook niet
Oscar schreef:We leven natuurlijk ook in een land van uitersten. Een paar weken geleden hadden we nog nachtvorst en een hoop toestanden, en woensdag tikten we hier de 31 graden aan. Wij stomme hollanders zijn dan ook nog maf om gewoon door te blijven gaan zoals we bezig waren want the show must go on. Niet slim
Dilan93 schreef:Oscar schreef:We leven natuurlijk ook in een land van uitersten. Een paar weken geleden hadden we nog nachtvorst en een hoop toestanden, en woensdag tikten we hier de 31 graden aan. Wij stomme hollanders zijn dan ook nog maf om gewoon door te blijven gaan zoals we bezig waren want the show must go on. Niet slim
Maar hoe zouden we anders moeten doen?
Kunnen moeilijk alles aanpassen aan de weersomstandigheden. Denk dat een heleboel werkgevers dit niet tof gaan vinden
janouk schreef:"Grappig" te lezen dat mensen zelf niet aan genoeg zout denken bij warm weer.
Maar hun paarden hebben wel een zoutblok en krijgen met warm weer vaak electrolyten bij.
Pumpkinbroes schreef:tamary schreef:Ipv ORS of isodranken : simpel pak vruchtensap zonder bubbels, etc. 50/50 met water en 1/4 tl (dieet)zout per 1/2L. Zonder water is het vruchtensap te geconcentreerd om de suikers makkelijk op te nemen, vandaar verdunnen met water. Doe ik hier ook als het te warm wordt, eten wil je dan op een gegeven moment niet echt meer en enkel water doet het ook niet
Goed idee, vind dat ors niet te pruimen.
En met warm weer eet ik met lange tanden.