Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Utixo schreef:Ik heb hem nu 3x geprobeerd, waarvan 1x overdag. De 2x in de avond kwam ik in een hele relaxte flow terecht (en nu snap ik de naam van de mat). Mijn lichaam werdt zwaar en ik was mij zeer bewust van mijn hartslag. Ik kan nog niet zeggen of ik nu minder last van alles heb, aangezien ik gisteren ook manuele therapie heb gehad. Maar dat half uurtje flow is heerlijk en heel bijzonder. Die had ik niet verwacht.
Gistermiddag had ik migraine en besloot ik te kijken wat het dan doet. Alleen kan ik mij dan niet ontspannen en werkt het niet, helaas.
Ik neem overigens mijn woorden terug over dat hij te klein is. Ik lig er zelfs niet helemaal op, omdat hij op mijn onderrug wel echt pijn doet.
Maar dat eraf komen...
Cemlys schreef:Leg je hem op de grond of op he matras? Op de grond is beter/harder. Verder moet je het echt even gebruiken, het is niet zo dat het na 1x al helemaal beter is
Lestrange01 schreef:Cemlys schreef:Leg je hem op de grond of op he matras? Op de grond is beter/harder. Verder moet je het echt even gebruiken, het is niet zo dat het na 1x al helemaal beter is
Heb je er niet last van dat je botten pijn gaan doen als je hem op de grond neerlegt? Ik zit er zelf aan te denken om er eentje aan te schaffen, maar mijn ruggengraat en schouder botten steken uit dus dan lijkt me een beetje teveel pijn van het goede. Mij lijkt juist op een matras handiger omdat je er dan meer inzakt?
Nyaleti schreef:Ik heb gisteren even zitten kijken bij die van Flowee en de eerste hit op Bol. Flowee vind ik te prijzig maar wil niet voor de goedkoopste van een dropshipper gaan. Heeft iemand tips voor een wat betere kwaliteit maar alsnog niet de hoofdprijs?
Ik zag ook een foto dat je gewoon een handdoek oid onder de mat kan leggen voor je nek dus een kussen vind ik nu niet nodig.
Moet je hier trouwens perse naakt op liggen?Of kan een dun shirtje ook prima of zit die dan snel onder de gaatjes aan de achterkant?
Kaatje_S schreef:Klinkt echt heel fijn!
Zag dat mijn voormalig osteopaat fan is van de Zweedse van http://www.spijkermat.com dus denk dat ik daar voor ga
Cemlys schreef:Leg je hem op de grond of op he matras? Op de grond is beter/harder. Verder moet je het echt even gebruiken, het is niet zo dat het na 1x al helemaal beter is