(= Het melkzuur wordt afgebroken - maar pijn is complex.)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romeo2007 schreef:Ik denk zeker dat het zinvol is om nog een keer een gesprek aan te gaan met bv een psycholoog maar dan moet ik eerst wat beter in mijn vel zitten.
verootjoo schreef:Romeo2007 schreef:Ik denk zeker dat het zinvol is om nog een keer een gesprek aan te gaan met bv een psycholoog maar dan moet ik eerst wat beter in mijn vel zitten.
Uhm... de bedoeling is dan dus dat de psycholoog je helpt met beter in je vel zitten.
Balen als het een hernia zou zijn, hopelijk valt het mee.
Romeo2007 schreef:meremeer schreef:Als het daadwerkelijk een piriformis syndroom is, danwel beginnende ischias, zou ik me eens laten verwijzen naar de neuroloog. Daar kunnen ze tegenwoordig veel mee, ook met lokale verdoving soms. Piriformis syndroom kan heel rot zijn, maar zolang een arts niet de diagnose stelt kan je ook niet goed behandeld worden. Sterkte en succes! Hopelijk vind je iets dat helpt.
Hoe krijg ik een dergelijke verwijzing? Via de huisarts? En dan dat er bij de orthopeed, MRI, rontgen en chiropractor verder niks uitkomt?
Mijn chiropractor wordt ook niet meer vergoed dus ben nu ook maandelijks 250 euro kwijt aan behandelingen. Prima als je geen pijn meer hebt, maar dat is dus niet zo.
Sjofel schreef:Dat klinken als heftige klachten Romeo. Snap dat je er helemaal klaar mee bent zeker icm een nieuwe baan en een gezin.
Misschien is het een optie om eens contact op te nemen met een Mensendieck? Deze kijken 'breder' dan een fysio maar valt wel onder dezelfde vergoeding bij de zorgverzekeraar
Zelf langdurige klachten gehad en verschillende fysio's gezien. Maar dit heeft voor mij het verschil gemaakt waardoor ik niet meer van pijnstiller naar pijnstiller leef.
MarjanB schreef:Ik blijf er echt bij om houding therapie te volgen. Heb je het gevoel dat je je plas de hele dag ophoud? Zo ja probeer die regio eens te ontspannen, verder focus je eens op buikademhaling en dan helemaal naar onder richting je liezen.